خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر تهران رخ داد:

تذکر رئیس کمیسیون سلامت شورا به قالیباف

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۳۰۷

«بر اساس این درخواست رئیس شورای شهر طی نامه‌ای از شهردار می‌خواهد که در طی ده روز با حضور در شورا پاسخ قانع کننده‌ای را ارائه دهد. همچنین در صورت امضای ده نفر از اعضا، طرح سوال از شهردار کلید خواهد خورد.»

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از ارائه تذکری به شهردار تهران در جلسه امروز شورای شهر خبر داد.

رحمت‌اله حافظی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه از ریاست شورای شهر تهران در خواست اعمال ماده ۷۳ را دارم، اظهار کرد: براساس مصوبه‌ شورای شهر باید در زمان تشکیل کمیته تخصیص(بودجه) شهرداری تهران، از روسای کمیسیون شورای شهر تهران دعوت شود تا به عنوان ناظر حضور داشته باشند اما این کار توسط شهرداری تاکنون صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز این کمیته تشکیل شد و از روسای شورا دعوتی صورت نگرفت و تنها در برابر تذکری که به شهرداری در این زمینه انجام دادم پاسخی از سوی شهردار ارائه شد که جلسه برگزار شده است.

رئیس کمیسیون سلامت خدمات شهری و محیط زیست با بیان اینکه سوم اردیبهشت امسال نیز این کمیته تشکیل شد و مجددا از ما دعوت نشد، تصریح کرد: به استناد به تذکر گذشته که پاسخ آن نیز قانع کننده نبود علاوه بر تذکر جدید، در خواست اعمال ماده ۷۳ را از ریاست شورای شهر دارم.

حافظی ادامه داد: براساس این درخواست رئیس شورای شهر طی نامه‌ای از شهردار می‌خواهد که در طی ده روز با حضور در شورا پاسخ قانع کننده‌ای را ارائه دهد. همچنین در صورت امضای ده نفر از اعضا، طرح سوال از شهردار کلید خواهد خورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز