خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان سینمایی:

مدیران فرهنگی باید فضای طبیعی را برای رشد هنرمندان آماده کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۸۴

یکی از مشکلات امروز تکثیر غیرقانونی است که باید جلوی تکثیر غیرقانونی و قاچاق به صورت جدی گرفته شود.

ایلنا: حجت‌اله ایوبی رئیس سازمان سینمایی می‌گوید: که وظیفه میدان فرهنگی ایجاد بستری امن برای تولید و عرصه محصولات فرهنگی و فعالیت هنرمندان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا حجت‌اله ایوبی معاون وزیر ارشاد و رئیس سازمان سینمایی که در مراسم رونمایی از سریال شاهگوش به کارگردانی داود میرباقری سخن می‌گفت با اعلام این مطلب افزود: امروز یقین دارم کسانی که تاریخ ما را می‌نویسند شبکه نمایش خانگی را بسیار مورد توجه قرار داده‌اند و قطعاً در آینده این شبکه نمایش خانگی به قبل و بعد از ارائه سریال شاهگوش تقسیم می‌شود. زیرا کارهای داود میرباقری همیشه به عنوان یک اثر ماندگار شناخته می‌شود. ایشان امروز با ساخت این سریال دست شبکه نمایش خانگی را گرفته است و این شبکه می‌تواند روزهای خوبی داشته باشد.

رئیس سازمان سینمایی با اشاره به وضعیت امروز نمایش خانگی گفت: شبکه نمایش خانگی عرصه رقابت است و کسانی که در این عرصه و عرصه‌های دیگر فرهنگی سرمایه‌گذاری می‌کنند و پول خود را برای فرهنگ کشور هزینه می‌کنند و حتی به نوعی به خطر می‌اندازند قابل تقدیر هستند و بسیار شریفند. زیرا می‌توانستند سرمایه خود را در جاهای دیگری سرمایه‌گذاری کنند و سود بیشتری ببرند. اما عرصه فرهنگ را انتخاب کردند.

ایوبی با اشاره به جایگاه فرهنگی ایران در دنیا گفت: ایران همیشه عرصه فرهنگ و هنر بوده است و ما شاید در موضوعات دیگر در دنیا حرف نوعی نداشته باشیم اما در وادی فرهنگ و هنر ایران همیشه حرف نوئی دارد و جهانیان نیز از آن استقبال کردند.

رئیس سازمان سینمایی با اشاره به مشکلات موجود در سینما برای سینماگران و هنرمندان گفت: ما به خوبی به مشکلات موجود واقفیم و وظیفه خود را حل این مشکلات می‌دانیم. زیرا مدیران فرهنگی در عرصه فرهنگ کاره‌ای نیستند و فقط وظیفه آن‌ها هموار کردن راه است.

وی ادامه داد: مدیران فرهنگی باید فضای طبیعی را برای رشد هنرمندان آماده کنند تا هنرمندان در شرایط عادی و طبیعی آثار خود را تولید کنند. یکی از مشکلات امروز تکثیر غیرقانونی است که باید جلوی تکثیر غیرقانونی و قاچاق به صورت جدی گرفته شود.

ایوبی با اشاره به فضایی که بعد از انتخابات ۲۴ خرداد بوجود آمد گفت: آنچه که بعد از انتخابات و با آمدن دولت تدبیر و امید مطرح شد فقط شعار نبود بلکه تدبیر و امید باید در فضای کسب و کار و در همه حیطه‌ها و عرصه‌ها و بخصوص عرصه فرهنگ و هنر دیده شود و فضای امنی برای فعالیت در فرهنگ و هنر بوجود آید. امروز موج امید در سینما بوجود آمده است و این موج می‌تواند باعثبروز خلاقیت‌های زیادی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز