خبرگزاری کار ایران

با حضورایوبی و عوامل سریال،

سریال شاهگوش رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۸۳

در مراسمی که شب گذشته با حضور بازیگران و عوامل سریال شاهگوش به کارگردانی داود میرباقری در لوکیشن این سریال برگزار شده بود سریال شاهگوش رونمایی شد. همچنین در این برنامه مراسم جشن تولد عبدالله اسکندری گیریمور باسابقه سینما نیز برگزار شد.

ایلنا: سریال شاهگوش به کارگردانی داود میرباقری شب گذشته رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در مراسمی که شب گذشته با حضور بازیگران و عوامل سریال شاهگوش به کارگردانی داود میرباقری در لوکیشن این سریال برگزار شده بود سریال شاهگوش رونمایی شد. همچنین در این برنامه مراسم جشن تولد عبدالله اسکندری گیریمور باسابقه سینما نیز برگزار شد. در این مراسم اولین قسمت مجموعه شاهگوش که قرار است در شبکه نمایش خانگی عرضه شود رونمایی و در بین میهمانان توزیع شد.

در مراسم شب گذشته افرادی همچون داود میرباقری، حجت‌اله ایوبی، رسول نجفیان، محسن تنابنده، الهام پاوه‌نژاد، فردین خلعتبری، شهرام حقیقت‌دوست، فرهاد اصلانی، عبدالله اسکندری، هادی کاظمی، غلامرضا فرجی، مسعود پاکدل، مهران برومند، سید محمد امامی، رسول صادقی، جمعی از مدیران سازمان سینمایی و نمایندگان خبرگذاری‌های رسمی کشور حضور داشتند.
سریال شاهگوش اولین مجموعه‌ای است که داود میرباقری برای شبکه خانگی می‌سازد و قرار است هر دو هفته یک بار یک قسمت از این مجموعه در بازار عرضه شود. در این سریال بازیگرانی همچون اکبر عبدی، محسن تنابنده، فرهاد اصلانی، مرجانه گلچین حضور دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز