خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی ناجا از پشت صحنه سریال داود میرباقری بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۳۱

سردار منتظرالمهدی از اینکه داود میرباقری و سازندگان شاهگوش، درحال ساخت سریالی با محوریت نیروی انتظامی هستند ابراز خوشحالی نمود و از تلاش آن‌ها برای نمایش جایگاه پلیس و ایجاد فضای اعتماد در قالب طنز تشکر کرد.

ایلنا: یک روز بعد از توزیع قسمت دوم سریال شاهگوش در شبکه نمایش خانگی، عوامل این سریال میزبان سردار منتظرالمهدی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی بودند.

به گزارش ایلنا، سردار منتظرالمهدی، معاون اجتماعی ناجا و همکارانش در این دیدار سرزده که حدود ۲ ساعتی طول کشبد از لوکیشن کلانتری ۱۰۰ ملت واقع در هنرستان ادب شهرک قائم تهران بازدید کرد و همراه با داود میرباقری، شاهد ضبط صحنه‌هایی از سکانس اتاق رئیس کلانتری، سرگرد اسد خفته بود.

در این صحنه‌ها، بازیگران اصلی نقش‌های پلیس در سریال یعنی فرهاد اصلانی در نقش سرگرد اسد خفته، حمیدرضا آذرنگ در نقش سرگرد سرخی، شهرام حقیقت دوست در نقش آب پرور، هادی کاظمی در نقش زهره خان حاضر بودند و با سردار منتظر المهدی، گپ و گفتی دوستانه داشتند.

سردار منتظرالمهدی در این دیدار از اینکه داود میرباقری و سازندگان شاهگوش، در حال ساخت سریالی با محوریت نیروی انتظامی هستند ابراز خوشحالی نمود و از تلاش آن‌ها برای نمایش جایگاه پلیس و ایجاد فضای اعتماد در قالب طنز تشکر کرد. داود میرباقری هم سردار منتظرالمهدی را در جریان مراحل ساخت شاهگوش و صحنه‌هایی که فیلمبرداری می‌شدند، قرار داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز