خبرگزاری کار ایران

مدیران شمقدری در مراسم تودیع خود چه گفتند؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۶۴

عرفان منش: اف جیدی در سینمای ایران آغاز شده است / عظیمی: در دروه من همه جا تعطیل بود / فروتن: تلاش کرئم نماینده خوبی از بدنه کارشناسان باشم / دیبایی: امروز یوم الحساب زمینی است.

ایلنا: مراسم تودیع و معارفه جمعی از مدیران سازمان سینمایی ظهر امروز(۲ مهر) با حضور حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین اهالی رسانه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلیل عرفان‌منش معاون سابق آثار سازمان سینمایی با اشاره به عملکرد خود در این سازمان گفت: باید از همه همکارانم تشکر کنم و از جناب آقای احسانی که به عنوان یک فرد ارزشی و اندیشمند این مسئولیت را پذیرفته‌اند تشکر کنم.

وی ادامه داد: تردیدی ندارم که ایوبی در دوره‌ای که کار را پذیرفته به دنبال خدمت است و این فرصت را با نگاه به آینده بسیار مغتنم می‌داند و تلاش مضاعفی می‌کند که با اقدامات خوب خود سینمای ایران را رو به جلو ببرد.

عرفان‌نش افزود: امروز افقی جدید در سینمای ایران آغاز شده افقی که همراه با اعتدال و امید است و باید در این راه با حفظ اعتدال و رعایت مقررات از روش‌های تنگ‌نظرانه دوری کنیم.

وی ادامه داد: من در دوران مدیریت خود به دنبال این بودم که حقوق هیچ سینماگری ضایع نشود هر چند که ما در شرایط خاصی قرار داشتیم و این شرایط نیز قابل درک بود.

عرفان‌منش تأکید کرد: سینماگران ما از بلوغ فکری بالایی برخوردارند اما اگر امروز می‌خواهیم سینمای ایران در عرصه داخلی و خارجی بدرخشد باید به سمت همگرایی و هم‌افزایی حرکت کنیم.

مهدی عظیمی میرآبادی نیز که پیش از این به عنوان معاون فعالیت‌ها در سازمان سینمایی حضور داشت، گفت: باید از جواد شمقدری تشکر کنم اما زمانی که من به سینمای ایران آمدم بحبوحه سینمای فجر ایران بود و بعد از نیز با عید نوروز مواجه شدیم و کشور تعطیل بود بعد از عید نوروز نیز برگزاری انتخابات در پیش بود و باز نیز همه جا تعطیل بود بعد از انتخابات نیز همه درگیر تودیع و معارفه رئیس جمهور جدید بودند و باز نیز عملاً همه جا تعطیل بود. در دوره‌ای که من زمام امور را در دست داشتم عملاً همه جا تعطیل بود.

وی ادامه داد: روز اول بسیاری به من ابراز علاقه می‌کردند و با ما دوست بودند اما در روز آخر تمام رفتار‌ها معکوس شد. من از امروز تلاش می‌کنم که انشاءالله در مؤسسه سینمای مقاومت و انقلاب اسلامی که به تازگی راه‌اندازی شده است فعالیت کنم و خدمت کنم و برای جناب آقای احسانی آرزوی موفقیت دارم.

سعید رجبی فروتن نیز که پیش از به عنوان مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل سازمان سینمایی حضور داشت، گفت: من در چهار دولت تلاش کردم تا نماینده‌ خوبی برای کار‌شناسان سینمای ایران باشم و اعتماد نظام را به بدنه کار‌شناسی سازمان سینمایی جلب کنم و امروز نیز حاضرم کمک کنم تا سینمای ایران رشد کند.

حمید دیبایی مدیر سابق روابط عمومی سازمان سینمایی نیز گفت: ۶ سال پیش به دعوت جعفری جلوه به سازمان سینمایی آمده‌ام و امروز را که در حال ترک این وظیفه هستم یک یوم‌الحساب زمینی می‌دانم در این مدت همکاری خوبی با رسانه‌ها داشتیم و باید همین جا از همه همکاران رسانه‌ای خودم همکارانم در روابط عمومی سازمان سینمایی تشکر کنم و خوشحالم امروز زمانه‌ای رسیده است که جامعه ما مملو از امید است.

در این مراسم از مهدی عظیمی میرآبادی، جلیل عرفان‌منش، سعید رجبی فروتن، رشید ایمانی، حمید دیبایی به عنوان مدیران سابق بخشهای مختلف سازمان سینمایی تقدیر شد و احکام علیرضا رضاداد، محمد احسانی، رضا بشردوست، محمدسعید زمانی، لادن طاهری، رسول صادقی به عنوان مدیران جدید سازمان سینمایی ابلاغ و به آن‌ها داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز