خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

تجمع اعتراضی فرهنگیان مقابل اداره کل کذب محض است/ پاسخگوی نحوه تقسیم دانشجو معلمان معترض هستیم

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۶۰۲

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلو.چستان به شایعات منتشر شده در خصوص نقل و انتقالات فرهنگیان پاسخ داد .

به گزارش ایلنا، علی مرادی اظهار کرد : اخیرا شایعات بی پایه و بی اساسی در برخی از وب سایت های خبری و شبکه های اجتماعی در خصوص تجمعات اعتراضی فرهنگیان منتشر شده که از اساس کذب محض است .

وی با اشاره به اینکه "پاسخگویی محترمانه به همه درخواست های همکاران فرهنگی از وظایف اصلی کارکنان اداری است"، تصریح کرد : آموزش و پرورش به سبب بدنه نیروی انسانی گسترده ای که دارد همه روزه مراجعین بسیاری را به خود اختصاص داده که این میزان پس از اعلام نتایج نقل و انتقالات درون استانی اندکی بیشتر شده است .

مرادی با اشاره به موارد فوق اضافه کرد: خوشبختانه تصاویر دوربین های مداربسته خود گواه عدم هرگونه تجمع اعتراضی است اما سئوال اصلی اینجاست که چرا برخی از رسانه هایی که حسب اتفاق رسانه های شناسنامه دار و مطرحی هم هستند بدون اینکه از صحت و سقم خبری ، آگاهی پیدا کنند نسبت به انتشار آن اقدام می کنند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد : امسال بیش از 5 هزار نفر متقاضی انتقال درون استانی شده اند و با توجه به کثرت تقاضاها و شرایط خاصی  که آموزش و پرورش به لحاظ ساختار نیروی انسانی دارد قطعا با برخی از تقاضاها علی رغم اینکه رعایت حال همکاران در همه مراحل مد نظر بوده است موافقت نشده و همین امر مراجعه کنندگان به امور اداره اداری کل را افزایش داده است؛ مراجعینی که در کمال آرامش و بدور از هرگونه تنشی موارد خود را مطرح کرده اند که حتی یک نفر را نمی توان پیدا کرد که بدون پاسخ از اداره کل رفته باشد .  حال اینکه برخی در پی تنش آفرینی و جنجال آفرینی اند جای سوال دارد .

مرادی با اشاره به موارد مطرح شده در خصوص نارضایتی تقسیم دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: برای تقسیم دانشجو معلمان، فرم امتیازبندی تعریف و پس از اینکه خود دانشجویان فرم امتیازبندی را تکمیل و مدارک مربوطه را ارائه  کرده اند ، امتیازات همه این عزیزان طی لیستی به اطلاع کلیه دانشجو معلمان رسیده و همه از امتیازهای یکدیگر باخبر بوده اند .

وی افزود : جلسه تقسیم دانشجو معلمان با حضور مسئولان آموزش و پرورش و تمامی فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان برگزار شد که اساس تقسیم بندی در این جلسه امتیاز اعلام شده به افراد بود ، با توجه به اینکه حتی یک مورد هم نمی توان پیدا کرد که خارج از ضوابط به منطقه ای اختصاص داده شده است. 

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد : اگر شخص یا گروهی نسبت به هر یک از موضوعات آموزش و پرورش سئوال یا شکایتی دارند واحدهای نظارتی بسیاری در آموزش و پرورش فعال است که می‌توانند به آنها مراجعه کنند و در صورتی که پاسخ مناسب دریافت نکنند می توانند از طریق مراجع ذی ربط شکایت خود را مطرح کنند.

وی ضمن تقدیر از همکاری بی‌شائبه بسیاری از رسانه‌های محلی، استانی و کشوری، جنجال آفرینی رسانه‌ای را برای آموزش و پرورش به عنوان دستگاهی که از حساسیت بسیاری برخوردار است مطلوب ندانست و تاکید کرد : از همه اصحاب محترم رسانه تقاضا داریم اگر مشکل یا مسئله ای در این حوزه دارند ابتدا با متولیان آموزش و پرورش استان ارتباط گرفته و اگر پاسخ قانع کننده ای نشنیدند سپس به ارایه مطالب خود بپردازند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز