خبرگزاری کار ایران

به ریاست وزیر دادگستری؛

جلسه شورای مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد سازمان ملل متحد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۶۰۶

​جلسه شورای مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد سازمان ملل متحد به ریاست وزیر دادگستری به صورت مجازی برگزار شد.

 به گزارش ایلنا، سید علیرضا آوائی، وزیر دادگستری در جلسه شورای مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد سازمان ملل متحد که به صورت مجازی در وزارت دادگستری برگزار شد بر استمرار تقویت آموزش در حوزه مبارزه با فساد تاکید کرد.

وزیر دادگستری در این رابطه تصریح کرد: به دلیل اینکه در مباحث حقوق بشر و مبارزه با فساد جزو کشورهایی هستیم که حساسیت زیادی بر روی ما وجود دارد، می بایست در دو بازه زمانی میان مدت و بلند مدت از ظرفیت علمی بالای اساتید و دانشگاه ها در حوزه مبارزه با فساد بهره بگیریم تا کاستی های موجود جبران شود.

آوائی با بیان اینکه حضور فعالتر در عرصه بین المللی در حوزه مبارزه با فساد ضروری است گفت: باید برای استیفای حقوق خود بجنگیم و در این عرصه و به ویژه در بحث مبارزه با فساد، یاس و نا امیدی معنی ندارد و اگر با انگیزه وارد شویم حتما نتیجه می گیریم.

جلسه شورای مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد سازمان ملل متحد به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور حکمت نیا، دبیر مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد سازمان ملل متحد و نمایندگان دستگاه های عضو این مرجع برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز