خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت مصباحی‌مقدم در پی درگذشت آیت‌الله تسخیری

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۷۸۵

در پی درگذشت آیت الله تسخیری، مصباحی مقدم عضو خبرگان رهبری پیامی صادر و فقدان وی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا،  در پی درگذشت آیت الله "محمدعلی تسخیری" عضو خبرگان رهبری، حجت الاسلام و المسلمین "غلامرضا مصباحی مقدم" سخنگوی جامعه روحانیت مبارز و عضو خبرگان رهبری پیام تسلیتی صادر کرد.

متن کامل پیام به شرح زیر است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم

ارتحال عالم ربانی،فقیه اقتصاد دان ،ادیب ،شاعر  انقلابی، آیت الله تسخیری از شاگردان برجسته شهید آیت الله سید محمد باقر صدر،  مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی ، عضو جامعه روحانیت مبارز، عضو مجلس خبرگان  و عضو کمیته فقهی بورس را به رهبر بزرگوار انقلاب وحوزه های علمیه و روحانیت ومردم عزیز  تسلیت عرض می‌کنم.

آیت الله تسخیری شخصیت فوق العاده فعال در عرصه های مختلف علمی، سیاسی و انقلابی در داخل و خارج کشور بود، ایشان را علمای بلاد اسلامی بیش از داخل کشور می‌شناختند، به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در کنفرانس فقه اسلامی مشارکت می کرد و همواره نقش فعال داشت، خداوند ایشان را رحمت کند و به خانواده، بازماندگان و دوستداران ایشان، صبر واجر مرحمت فرماید.

غلامرضا مصباحی مقدم

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری

رئیس کمیته فقهی سازمان بورس»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز