خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون وکلا خوزستان

کانون وکلا یکی از ابزارهای تعمیم حقوق شهروندی هستند

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۴۳۷

رئیس کانون وکلا خوزستان تاکید کرد: یکی از ابزارهای تعمیم حقوق شهروندی کانون وکلا هستند که از بدو تشکیل در کنار قضات کار کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، نوال نزاری صبح امروز در بیست و نهمین همایش اتحادیه سراسری کانون‌های وکلا دادگستری گفت: خوزستان خطه بزرگمردان مفتخر است میزبان بیست و نهمین همایش اتحادیه سراسری کانون‌های وکلا دادگستری ایران باشد و مانند همیشه برای سرنوشت و آینده عرصه وکالت تصمیم اتخاذ کنند. باشد که بتوانیم میزبان شان نهاد وکالت و امنیت قضایی برای همه باشیم.

وی با عرض خوش‌آمدگویی به حضار ظهار داشت: کانون‌های وکلا به عنوان قدیمی‌ترین نهاد در گسترش عدالت کار کرده‌اند. یکی از ابزارهای تعمیم حقوق شهروندی کانون وکلا هستند که از بدو تشکیل در کنار قضات کار کرده‌اند.

این وکیل دادگستری با بیان اینکه نقش وکیل در تحقق دادرسی عادلانه انکارناپذیر است، تصریح کرد: وکیل باید استقلال داشته باشد، استقلال یعنی برخورداری از مصونیت شغلی. قوه قضائیه و مجلس نقش بسزایی در استقلال وکلا دارد. با امید الزامی شدن وکالت گام‌های مثبتی برداشته شود زیرا کانون وکلا یک نهاد صنفی صرف نیست و از حقوق مردم صیانت می‌کند.

نزاری با بیان سابقه‌ای از کانون وکلای خوزستان، خاطرنشان کرد: کانون خوزستان تعامل خوبی با مقامات اجرایی و قضایی استان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز