خبرگزاری کار ایران

فیلم/ توضیحات فرماندار تهران درباره تعداد صندوق‌های ثابت و سیار در مرحله دوم انتخابات مجلس

کد خبر : ۱۴۷۸۹۹۰

فرماندار تهران با بیان اینکه در کل حوزه انتخابیه تهران نزدیک به ۳ هزار و ۷۰۰ صندوق رای و در شهر تهران ۲ هزار و ۸۷۴ صندوق رای برای ثبت آرای مردم وجود دارد، گفت: ۳۱۱ صندوق سیار نیز برای جمع آوری رای در اماکنی همچون بیمارستان‌ها، پادگان‌ها و خوابگاه های دانشجویی که امکان حضور در شعب اخذ رای را ندارد، حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، احمد قیومی فرماندار تهران با اشاره به مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امروز برای اولین بار رای گیری به صورت تمام الکترونیک در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس آغاز شد.

وی با بیان اینکه راس ساعت ۸ صبح مقام معظم رهبری با دستگاه تمام الکترونیک رای دادند، گفت: الان رای گیری در کل حوزه انتخابیه تهران در حال انجام است و شهروندان می‌توانند در همین ساعات ابتدایی که خلوت‌تر هست در شعبه ها حضور پیدا کرده و رای خود را ثبت کنند.

قیومی با تاکید بر اینکه تمام صندوق های اخذ رای در تهران الکترونیک هستند، گفت: در کل حوزه انتخابیه تهران نزدیک به ۳ هزار و ۷۰۰ صندوق رای و در شهر تهران ۲ هزار و ۸۷۴ صندوق رای برای ثبت آرای مردم وجود دارد.

فرماندار تهران یادآور شد: ۳۱۱ صندوق سیار نیز برای جمع آوری رای در اماکنی همچون بیمارستان‌ها، پادگان‌ها و خوابگاه های دانشجویی که امکان حضور در شعب اخذ رای را ندارد، حضور پیدا خواهند کرد.

قیومی با اشاره به مدارک مورد نیاز برای شرکت در انتخابات گفت: طبق قانون برای ثبت رای ۵ اوراق هویتی از جمله کارت ملی، گواهینامه، شناسنامه، گذرنامه و کارت پایان خدمت برای اخذ رای مورد قبول است و امکان رای دادن وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز