خبرگزاری کار ایران

بررسی بودجه ۹۷، آئین‌های پاییزیو تحریم‌های کنگره علیه ایران در «رادیو گفت‌وگو»

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۳۸۹

«بودجه ۹۷»، «آئین‌های پاییزی» و «تحریم‌های جدید کنگره علیه ایران» عصر امروز در برنامه‌های گفت‌وگوی روز رادیو گفت‌وگو مورد بررسی قرار می‌گیرند.

به گزارش ایلنا، رادیو گفت‌وگو با توجه به نزدیک شدن زمان ارائه لایحه بودجه سال ۹۷ و با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای موثر و عملی اقتصاد مقاومتی، گفت‌وگویی رادیویی با حضور بیژن عبدی (کارشناس اقتصادی)، محمدحسن وکیل‌پور (استاد دانشگاه امام صادق (ع)، سیدحسین معروف (عضو هیات اقتصاد مقاومتی اتاق بازرگانی) و محبوبه فکوری (خبرنگار اقتصادی) برگزار می‌کند. 

در این برنامه که امروز به مدت ۷۵ دقیقه و از ساعت ۱۴:۳۰ برگزار می‌شود، ضمن برشمردن ویژگی‌ها و ابعاد اقتصاد مقاومتی، الزمات نظام بودجه‌ریزی و مدیریت مالی اثربخش برای تحقق اقتصاد مقاومتی کارآمد را مورد بررسی و تبیین قرار می‌دهد.

همچنین گروه تاریخ و فرهنگ شبکه رادیویی گفت‌وگو در برنامه شبانه «نجوای فرهنگ» با حضور کارشناسان و پژوهشگران به تبیین و بررسی آئین‌های پائیزی مانند آئین‌های مربوط به اول پائیز، برکت‌خواهی، قالیشویان مشهد اردهال و جشن مهرگان و... می‌پردازد. 

این برنامه امشب ساعت ۲۲ به مدت ۱۲۰ دقیقه اجرا می‌شود. 

همچنین گروه سیاسی رادیو گفت‌وگو، در راستای تحریم‌های جدید کنگره آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و با نگاهی جدید به ابعاد تحریم و اهداف پیدا و پنهان آمریکا در تشدید فشار به ایران، با حضور ناصر دهقان (تحلیل‌گر مسائل استراتژیک) و ابوالفضل ظهره‌وند (سفیر اسبق ایران در افغانستان و ایتالیا) به واکاوی و بحث و بررسی این موضوع پرداخته که این برنامه از ساعت ۱۷:۳۰ پخش می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز