خبرگزاری کار ایران

کوهپایه‌زاده در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح کرد؛

بعید است حکم اعدام موکلم به این زودی‌ها اجرا شود/ دلیل حضور امروز خواهر بابک زنجانی در دادسرای انقلاب

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۹۳۷

وکیل بابک زنجانی در رابطه با حضور خواهر بابک زنجانی در دادسرای عمومی و انقلاب تهران گفت: حضور خواهر ایشان در دادسرا مربوط به پرونده آقای بقایی یا زنجانی نیست. وی به بخش نظارت به زندان مراجعه کرده بود تا چند کتاب به آنجا بدهد که بدست برادرش برسد و این حضور همزمان شده بود با جلسه دادگاه بقایی.

رسول کوهپایه‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی و در جواب شایعاتی مبنی براینکه اجرای حکم زنجانی نزدیک است، گفت: بعید می‌دانم حکم موکلم به این زودی‌ها اجرا شود و این شایعاتی که اخیرا مطرح شده است، اصلا صحیح نیست.

وکیل بابک زنجانی گفت: اجرای حکم موکل بنده ارتباطی به رسیدگی به اتهامات شمس و فلاح و ندارد که وقتی رسیدگی به پرونده آنها تمام شد، حکم وی هم اجرا شود. حکم موکل من تایید شده است و حکم آن دو نفر نقض شده است و پرونده آنها دوباره درحال رسیدگی است. اگر حکم آنها صادر شود، قابل تجدیدنظرخواهی در دیوان عالی کشور است.

این حقوقدان در پاسخ به اظهارات قاضی مقیسه که گفته بود زنجانی بیان کرده قصد برگرداندن پول‌ها را ندارد، گفت:  کسی که حکم اعدامش قطعی شده است و با برگرداندن پول‌ها امکان تخفیف در مجازاتش است چنین حرف‌هایی نمی‌زند و بعید می‌دانم این حرف صحت داشته باشد.

وی در رابطه با حضور خواهر بابک زنجانی در دادسرای عمومی و انقلاب تهران گفت: حضور خواهر موکلم در دادسرا مربوط به پرونده آقای بقایی یا زنجانی نیست. ایشان به بخش نظارت بر زندان مراجعه کرده بود تا چند کتاب به آنجا بدهد که بدست برادرش برسد که این حضور با جلسه دادگاه بقایی همزمان شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز