خبرگزاری کار ایران

علی ربیعی مطرح کرد:

شهید رجایی همواره از طبقه اجتماعی-اقتصادی خود با افتخار یاد می‌کرد

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۶۸۷

وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی یادداشتی به مناسبت هفته دولت نوشت.

به گزارش ایلنا، متن یادداشت علی ربیعی به این شرح است:

جمهوری اسلامی زمینه ساز بروز خلاقیت‌ها و  مسوولیت‌یابی افراد زجر کشیده طبقات پایین اجتماع همچون شهید رجایی است

برخی اوقات نامگذاری روزها چه تقارن عجیب و معناداری با مناسبت رخ داده دارند. یکی از این مناسبت‌ها، نام نهادن هفته دولت و سالگرد شهیدان رجایی و باهنر است که دنیایی پیام در درون خود نهان دارد و تاریخ چه زیبا به ما می‌آموزد که اکثر بزرگانی که منشا اثر مطلوب در نسل‌های پس از خود شده‌اند و تحولات سرنوشت‌ساز پدید آورده‌اند، پیشینه تحمل رنج و فقر داشته‌اند و جای بسی تامل است که هیچ‌کدام از این بزرگان، گذشته سخت خود را پنهان نکرده‌اند. بی‌تردید  نماد دو شهید بزرگوار رجایی و باهنر نیز با همین نکات معنا یافته است.

ساده زیستی، عدم استفاده از مواهب قدرت، خویش را فدای نفع جمعی و جامعه نمودن، با آرمان زیستن، پرهیز از خویشاوند و رفیق‌سالاری در انتصابات، زندگی در متن مردم به همراه بردباری، سعه‌صدر، مهربانی و دغدغه و غم ملت داشتن.

چنان‌که شهید بزرگوار دکتر رجایی همواره در هر موقعیتی از طبقه اجتماعی-اقتصادی خود با افتخار یاد می‌کرد و آن را عاملی درجهت تکوین شخصیت خود و آشنایی با مشکلات و درد طبقات ضعیف جامعه می‌دانست.

بی‌گمان جمهوری اسلامی، همچنان زمینه ساز بروز خلاقیت‌ها، پرورش استعدادها و ارتقا و مسوولیت‌یابی افراد زجر کشیده طبقات پایین اجتماع همچون شهید رجایی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز