خبرگزاری کار ایران

مقدسی در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت‌و‌معدن:

شریعتمداری به اقتصاد مقاومتی اعتقاد راسخ دارد/ او تنها وزیری است که اهداف خود را به صورت کمی ارائه کرده است

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۳۸۳

نماینده مردم اراک با تاکید براینکه وزیر پیشنهادی صنعت و معدن تنها وزیر است که اهداف خود را به صورت کمی ارائه کرده است، گفت: آقای شریعتمداری به اقتصاد مقاومتی اعتقاد داشته و توجه خاصی به سرمایه‌گذاری خارجی و استفاده از کنسرسیوم‌های خارجی دارد.

به گزارش ایلنا، سید مهدی مقدسی در نطق خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت و معدن گفت: کمیسیون صنعت و معدن متفق القول از آقای شریعتمداری دفاع می‌کند. ایشان به اقتصاد مقاومتی اعتقاد دارد و توجه خاصی به سرمایه‌گذاری خارجی و استفاده از کنسرسیوم‌های خارجی دارد. همچنین به اقتصاد دریا و برنامه ششم اعتقاد راسخی دارد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه کمیسیون صنعت و معدن با وزیر پیشنهادی صنعت و قول‌هایی که شریعتمداری داده است، خاطرنشان کرد: قرار شده است که آقای شریعتمداری به این بخش و رفع موانع تولید و کسب و کار و همچنین به جوان‌گرایی و استفاده از زنان توجه خاصی کند. ایشان تنها وزیری بودند که اهداف خود را به صورت کمی ارائه دادند اما باید از تلاش‌های آقای نعمت‌زاده نیز تشکر کرد.

او افزود: اگر رئیس جمهور مرا به عنوان وزیر معرفی می‌‌کرد من برنامه ششم را سرلوحه خود قرار می‌دادم. نمایندگان از وزیر صنعت انتظار تحول عظیمی را دارند. ما در انتخابات از آقای روحانی حمایت کردیم و الان هم طبق وظیفه شرعی خود به وزرا رای می‌دهیم اما در آینده مو به موی برنامه آنها را مطالبه می‌کنیم زیرا ما نمایندگان مردم هستیم و باید حافظ حق آنها باشیم. امیدوارم وزیر پیشنهادی همچون گذشته روسفید و موفق باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز