خبرگزاری کار ایران

روحانی در معرفی وزیر صنعت، معدن و تجارت:

حمایت از تولیدات معدنی اولویت‌ شریعتمداری است

کد خبر : ۵۲۴۰۲۸

رئیس جمهور در دفاع از وزیر پشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بهبود فضای کسب و کار مسئله اولیه وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنینحمایت از تولیدات معدنی از اولویت‌های وزارت صنعت معدن و تجارت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام حسن روحانی در معرفی محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز گفت: ابتدا لازم می‌دانم از مهندس نعمت‌زاده تشکر کنم. اینکه به ایشان گفته می‌شود پدر صنعت ایران هستند، نادرست نیست. ایشان در زمینه صنعت فعال بوده‌اند. با آنکه ایشان شیخ‌الوزرای دولت یازدهم بودند، همیشه فعال بوده و در شهرستان‌ها حضور داشتند و برای صنعت و معادن خدمات بسیاری انجام دادند.

او با بیان اینکه ساخت خودرو با مشارکت و سرمایه خارجی – که بی‌نظیر بوده است - با تلاش‌های ایشان صورت گرفت، خاطرنشان کرد: الان در صنعت خودرو به‌روز هستیم. خودرویی را تولید می‌کنیم که در فرانسه تولید و در اروپا استفاده می‌شود. این کار، کار بزرگی در صنعت و فناوری بود.

حمایت از تولیدات معدنی از اولویت‌های وزارت صنعت معدن و تجارت است

رئیس دولت تدبیرو امید اضافه کرد: امروز آقای شریعتمداری مسئولیت وزارت صنعت، معدن و تجارت را برعهده می‌گیرند. ایشان سمت‌های مختلفی را قبلا برعهده داشتند. آقای شریعتمداری همیشه عنصر مخلص و فعالی بوده است. وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارتخانه مهمی است که با سه معاون قوی باید شاهد تحرک خوبی در این وزارتخانه باشیم.

روحانی بهبود فضای کسب و کار مسئله اولیه وزارت صنعت، معدن و تجارت برشمرد و ابراز داشت: سازگاری سیاست‌های صنعتی و تجاری با مزیت‌های تجاری، افزایش صادرات غیرنفتی، مبارزه جدی با فساد، شفاف‌سازی تجارت و دنبال کردن سیاست صنعتی و همچنین حمایت از تولیدات معدنی از جمله اولویت‌های این وزارتخانه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز