خبرگزاری کار ایران

روحانی در معرفی وزیر پیشنهادی بهداشت:

قاضی زاده هاشمی زحمات زیادی برای بیمه سلامت کشید/ حذف همپوشانی‌های بیمه در دستور کار است+ فیلم

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۹۳۶

رئیس جمهور در دفاع از وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دکتر قاضی‌زاده هاشمی زحمات بسیار زیادی برای طرح تحول سلامت کشیدند که البته همه دولت باید در طرح تحول سلامت کمک کنند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی در معرفی قاضی‌زاده هاشمی برای وزارت بهداشت با بیان این که وزیر پیشنهادی ما برای این حوزه دکتر قاضی‌زاده هاشمی است که زحمات بسیار زیادی برای طرح تحول سلامت کشیدند گفت:  این طرح کار بسیار سخت و بزرگی بود که انجام آن به دلیل مشکلات بودجه با سختی پیش می‌رفت و آقای هاشمی گاهی مواقع  اوقات‌شان از خزانه و بودجه تلخ می‌شد اما بسیار صبر و تحمل کرد و مردم از انجام این طرح راضی هستند ما هم بعد از رضای خدا رضای مردم را می‌خواهیم تا بتوانیم خدمات لازم را ارائه دهیم البته همه دولت باید در طرح تحول سلامت کمک کنند.

او با اشاره به تلاش‌های وافر و پیگیر هاشمی و سفرهای مکرر او گفت: امیداوریم آقای هاشمی با نشاط بیشتر در ۴ سال پیش رو فعال باشند البته این طرح به اصلاحاتی نیاز دارد که باید صورت بگیرد و با حفظ کیفیت خدمات هزینه‌ها را کم کنیم البته کار سختی است اما شدنی است.

حذف همپوشانی‌های بیمه در دستور کار است

رییس‌جمهور خاطرنشان کرد: مسئله سطح‌بندی خدمات بسیار مهم است برخی از خدمات در حوزه پزشکی انجام می‌شود که ضرورت ندارد و مستحب و مباح نیست و وارد مکروه و حرام می‌شود. همچنین درباره  نظام تشخیص نیز باید سامان‌دهی شود و پرونده الکترونیک بیماران اجرایی شود این طرح بسیار مهم است و می‌تواند تسریع کننده باشد همچنین خرید راهبردی بسته‌های سلامت بسیار مهم است. حذف همپوشانی‌های بیمه در دستور کار است و  توریسم سلامت برای ما بسیار مهم است و ان‌شاالله در زمینه این کار وزیر بعدی نیز کمک شایسته‌ای به وزیر بهداشت درمان و آموزش و پزشکی خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز