خبرگزاری کار ایران

با همراهی فرمانده مرزبانی؛

بروجردی از مرزهای شمالغرب کشور بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۳۲۳

فرمانده مرزبانی ناجا و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از مرزهای حوزه ماکو و پلدشت در آذربایجان غربی بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، در راستای ارزیابی وضعیت امنیت مرزهای شمال غرب کشور، سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی کشور به اتفاق علاالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از مرزهای حوزه ماکو و پلدشت در این استان بازدید و در جلسه جمع‌بندی شرکت کردند. 

مرزبانان با تعهد از مرزهای کشور صیانت می‌کنند

سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی کشور در این جلسه گزارشی از عملکرد مرزبانی ارائه کرد و گفت: مرزبانان در هشت هزار و ۷۷۵ کیلومتر از مرزهای آبی و خاکی کشور با آمادگی و هوشیاری حضور دارند و علیرغم وجود برخی از مشکلات چون گرمای طاقت‌فرسا، سرمای شدید و... در نقاط صفر مرزی با تعهد و دلسوزی انجام وظیفه می‌کنند. 

او افزود: مرزبانان رهرو راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در راستای حفظ و حراست از مرزهای میهن اسلامی هستند. 

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری که در دیدار با خانواده شهدای مرزبانی بیان فرمودند این مرزبانان و مرزداران مظلومند، شهداشان هم مظلومند، اظهار داشت: مرزبانان مظلومانه در حفظ و حراست از مرزهای کیان اسلامی با سخت‌ترین شرایط خدمت می‌کنند و باید به این قشر توجه بیشتری شود. 

پشتیبانی از نیروهای مسلح وظیفه همگانی

علاالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز در این جلسه تصریح کرد: برای کشور ما بسیار مهم است که روزنه‌های نفوذ دشمن به خوبی شناسایی شود بنابراین همواره باید پشتیبان نیروهای‌ امنیتی و انتظامی باشیم. 

او افزود: تزریق امکانات متناسب با ماموریت‌ها، در مواجهه با خطرات و توسعه امنیت پایدار موثر است. 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به معضل قاچاق خاطرنشان کرد: قاچاق به بدنه اقتصادی کشور ضربه وارد می‌کند و باید برای مبارزه با قاچاق مسیر درستی را انتخاب و با برنامه‌ریزی و تعامل همه دستگاه‌ها اقدام کنیم.  

در این جلسه موضوعاتی همچون بررسی پروژه‌های عمرانی و کنترلی مناطق مرزی، تخصیص به موقع اعتبارات و پیگیری مطالبات دیپلماتیک از طریق دستگاه دیپلماسی کشورمان مطرح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز