خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح:

تروریسم خشن منطقه چیزی جدا از جنگ نیابتی آمریکا نیست/ آزادی موصل، سرآغاز پیروزی‌های بزرگ‌تر در عراق است

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۱۶۳

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: آزادی موصل به عنوان مقر اصلی تجزیه و دگرگونی‌های کشورهای مستقل منطقه ناقوس مرگ را برای طرح‌ها و نقشه‌های تجزیه طلبانه آمریکا و حامیان منطقه‌ای آن با صدای بلند به گوش جهانیان رساند.

به گزارش ایلنا، سردار مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به آزادسازی شهر موصل از وجود گروه تروریستی داعش تاکید کرد: ‌ مردم منطقه در برابر هرگونه تجاوزگری مقابله نموده و دشمن را در هر اندازه‌ای که باشد سرکوب خواهند کرد.

وی افزود: ‌ اتفاقی که در بیرون راندن سربازان اجاره‌ای آمریکا و ارتجاع منطقه از عراق رخ داد در سوریه و یمن و سایر کشورهای مورد هجوم نیز تکرار خواهد شد.

جزایری در ادامه اظهار داشت: تروریسم خشن منطقه چیزی جدای از جنگ نیابتی آمریکا نیست و لذا شکست تروریست‌ها از بخش‌های عمده عراق و بخصوص موصل حاکی از شکست آمریکا در منطقه به حساب می‌آید و این یعنی پیروزی مقاومت.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان با تبریک پیروزی ارتش و نیروهای مردمی عراق بر داعش و سایر گروه‌های تروریستی در موصل، این موفقیت را سرآغاز پیروزی‌های بزرگ‌تر و حرکت در جهت حفظ تمامیت این کشور بزرگ دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز