خبرگزاری کار ایران

برای دومین بار صورت گرفت؛

کشف پیکر گروه جدیدی از شهدای غواص در عراق

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۶۵۵

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از کشف پیکر شهدای غواص با دستان بسته خبرداد.

به گزارش ایلنا،چند روزی بیشتر از دومین سالگرد کشف پیکرهای مطهر جمعی از شهدای غواص نمی‌گذرد که خبر از پیدا شدن تعدادی دیگر از شهدای غواص همان عملیات کربلای 4 با دستان بسته اعلام می‌شود.
 
سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در این باره گفت: پیکر پاک 130 شهید تازه تفحص شده چهارم خرداد از عراق وارد کشور می‌شود.

پیکر پاک این شهدا در استان‌های بصره، الاماره و شهر کوت عراق طی‌یک ماه گذشته در عملیات‌های تفحص گروه جستجوی مفقودین پیدا شده است. 18 نفر از این شهدا از شهدای غواص عملیات کربلای 4 هستند که در جزیره ام‌الرصاص با دست‌های بسته پیدا شده‌اند.
 
سردار باقرزاده با اشاره به مراسم استقبال این پیکر مطهر این شهدا گفت: پیکر پاک این شهدا روز چهارم خرداد ماه از آبراه اروندرود وارد کشور می‌شوند و مورد استقبال مردم قدرشناس ایران اسلامی قرار می‌گیرند.
 
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه تصریح کرد: شهدا با چشم‌های بینا ما را می‌بینند و وظیفه همه است که با شرکت پرشور در انتخابات، حافظ خون شهدا باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز