خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات لرستان خبر داد:

تایید صلاحیت 283 نفر در لرستان برای انتخابات مجلس

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۶۷۹

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: با پایان کار هیأت های اجرایی صلاحیت 283 نفر در لرستان تایید شد.

به گزارش خبر نگار ایلنا در خرم آباد، سید سعید شاهرخی ضمن اشاره به این که 307 نفر در استان لرستان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده بودند، افزود: قبل از رسیدگی به صلاحیت ها،7 نفر از کاندیداها انصراف داده و پس از پایان بررسی صلاحیت ها از سوی هیات های اجرایی شهرستان های استان، صلاحیت 283 نفر تایید و17 نفر رد صلاحیت شدند.
 
رئیس ستاد انتخابات استان گفت: همه افرادی که رد صلاحیت شده اند بر اساس استعلام از مراجع چهارگانه بوده و هیچ داوطلبی در استان بر اساس سلیقه شخصی رد صلاحیت نشده است.
  
 شاهرخی در ادامه خاطر نشان کرد: داوطلبان رد صلاحیت شده از روز ۱۵ دی ماه به مدت ۴ روز فرصت دارند تا شکایت خود را طرح و مراتب اعتراض خود را به هیات نظارت بر انتخابات اعلام کنند.

شاهرخی بیان داشت: در مرحله بعدی صلاحیت داوطلبان در هیات‌های نظارت استان بررسی و نتایج نهایی ۲۷ دی ماه اعلام خواهد شد.

 وی با تاکید بر لزوم رعایت بی طرفی توسط تمام عوامل اجرایی و نظارت،گفت:با اطمینان بخشی به مردم و تبیین سیاست‌های مبتنی بر سلامت و صحت انتخابات، شاهد حماسه‌ای بزرگ و حضوری تاریخی در انتخابات خواهیم بود.

گفتنی است انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود که مردم استان لرستان برای سرنوشت 9 کرسی در خانه ملت و دو کرسی خبرگان رأی می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز