خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات مازندران اعلام کرد

45 نفر از سوی هیئت های اجرایی مازندران رد صلاحیت شدند

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۶۲۷

علیرضا یونسی رئیس ستاد انتخابات مازندران از تایید صلاحیت 249 نفر برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران در هیئتهای اجرایی مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، علیرضا یونسی رئیس ستاد انتخابات مازندران از تایید صلاحیت 249 نفر برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران در هیئتهای اجرایی مازندران خبر داد.

وی تاکید کرد : براساس برنامه زمان بندی انتخابات کار بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیات های اجرایی حوزه های انتخابیه در 9 فرمانداری مازندران به پایان رسید.

یونسی ادامه داد : در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران 305 نفر ثبت نام نموده بودند که از این تعداد 11 نفر انصراف و 45 نفر از سوی هیئت های اجرایی رد صلاحیت شدند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران تصریح نمود : فرمانداران مراکز حوزه های انتخابیه امروز 15 دی ماه به صورت محرمانه و با ذکر استناد قانونی مراتب رد صلاحیت را به داوطلبینی که صلاحیت آنها مورد تایید هیات اجرایی قرار نگرفته است اعلام می نمایند.

یونسی تاکید کرد :  داوطلبین رد صلاحیت شده به استناد ماده 51 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به مدت 4 روز از چهارشنبه 16 دی ماه تا روز  شنبه 19 دی ماه فرصت دارند مراتب اعتراض خود را به طور کتبی به هیات نظارت استان  تحویل دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز