خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات مازندران خبرداد:

بیش از 300 داوطلب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران ثبت‌نام کردند

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۰۰۰

27نفر در حوزه بهشهر، 43نفر ساری، 50نفر قائمشهر، 51نفر بابل، 27نفر آمل، 27نفر بابلسر، 24نفر نور، 25نفر نوشهر و 26نفر در تنکابن نام‌نویسی کرده‌اند.

به گزارش ایلنا از ساری، علیرضا یونسی جمعه شب در محل ستاد انتخابات مازندران در جمع خبرنگاران مستقر در این ستاد گفت: با پایان مهلت نام‌نویسی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از 300 داوطلب مازندرانی ثبت‌نام کردند که از این تعداد 279 نفر مرد و 24 نفر زن هستند .

وی افزود: 27 نفر در حوزه بهشهر، 43 نفر ساری، 50 نفر قائمشهر، 51 نفر بابل، 27 نفر آمل، 27 نفر بابلسر، 24 نفر نور، 25 نفر نوشهر و 26 نفر در حوزه تنکابن نام‌نویسی کردند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به اینکه 65 نفر از این افراد مدرک دکترا، 211 نفر فوق لیسانس و 24 نفر مدرک حوزوی دارند، یادآورشد: نام‌نویسی داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران در مقایسه با دوره نهم 100 درصد افزایش یافته است .

همچنین در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان‌رهبری 28 نامزد در مازندران نام‌نویسی کردند که 4 نفر به مجلس خبرگان رهبری راه می‌یابند.

برای انتخابات خبرگان‌رهبری نیز تعداد داوطلبان این دوره نسبت به دورم چهارم بیش از 50 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز