خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی در سفارت ایران در ترکیه

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۲۱۴

مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی دیروز تهران با حضور محمدابراهیم طاهریان فرد سفیر ایران در ترکیه ، کارکنان دفاتر و دیپلمات های شاغل در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران برگزار شد .

به گزارش ایلنا، در این مراسم ایت الله فاضل گلپایگانی عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حوادث روز گذشته تهران و محکوم نمودن تروریسم تصریح کرد: ترور و تروریسم در هر شکلی محکوم است. چرا که دین اسلام دین رحمت، صلح و مهربانی است و نبی مکرم اسلام پیامبر رحمت است.

او افزود: یک مسلمان بنا به وظیفه شرعی مستند به ایات صریح قرآن،  احادیث و احکام شرعی از انجام هرگونه اقدامی که منجر به ضرر و زیان به دیگران وحتی خود ان شخص می‌گردد منع گردیده است حال چگونه و با کدام مجوز تروریست ها با ادعای اسلام و مسلمانی، جان انسان‌های بی‌گناه را در کوچه، خیابان و سایر اماکن به خطر می‌اندازد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه جنایتکاران حتی در ماه مبارک رمضان که ماه خودسازی، عبادت و نزدیکی به خداست با قصاوت تمام مردم را به قتل می رسانند، تاکید کرد: این گروه در محضر خداوند تبارک و تعالی و نبی مکرم اسلام (ص) هیچ پاسخی نداشته و بدانند که در خدمت شیاطین و دشمنان اسلام و مسلمین انجام وظیفه می‌کنند و مکان ابدی آنها آتش جهنم خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز