خبرگزاری کار ایران

رهامی:

تمامی ایرانیان را به انسجام و وحدت بیشتر دعوت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۲۱۲

رییس بنیاد بین المللی صلح برای همه در پیامی درباره حادثه تروریستی روز چهارشنبه گفت: « امروز زمان انسجام و وحدت ملی است»

به گزارش ایلنا، متن پیام محسن رهامی، رئیس« بنیاد بین المللی صلح برای همه» به مناسبت حوادث تروریستی در تهران به شرح زیر است:

«هموطنان عزیز!

امروز، با کمال تأسف، یک بار دیگر، دست‌های ناپاک دشمنان انسانیت و صلح و مدارا، از آستین خشونت و تحجر، بیرون آمد ، و وحدت و امنیت ملی این مرز وبوم را هدف گرفت و دو نماد وحدت دینی و ملی کشور، یعنی مرقد امام راحل (ره) و مجلس شورای اسلامی را، به خون هموطنان عزیز ما رنگین ساخت . در این دو حادثه تروریستی، عده ای از هم میهنان بیگناه ما به شهادت رسیده، و جمعی دیگر مجروح شدند. "بنیاد بین المللی صلح برای همه" ضمن محکومیت شدید عاملان وحامیان این نوع عملیات تروریستی ، چه در ایران وچه در سایر نقاط جهان، عمیقا و از صمیم قلب، به خانواده‌های شهدای عزیز این حوادث تسلیت گفته و برای مجروحان و مصدومان گرامی، آرزوی سلامتی دارد و خود را در رنج و نگرانی خانواده های محترم شهیدان ومجروحان عزیز، همانند همه ایرانیان ، شریک می‌داند.  

بنیاد بین المللی صلح، ضمن تشکر و قدرانی از تلاش‌های صادقانه کلیه نیروها و نهادهای سیاسی، قضائی، امنیتی، نظامی و انتظامی کشور، در مبارزه با تروریسم و خشونت، انتظار دارد که با همکاری‌ها، پیش بینی‌ها و اقدامات پیشگیرانه بیشتر و شناسائی نقاط کور و حفره‌های امنیتی، زمینه تکرار این نوع حوادث را از بین برده و نقشه های دشمنان امنیت و آرامش سیاسی، اقتصادی و اجتماعی میهن عزیز را نقش بر آب نمایند.

ما دنیائی بدور از خشونت و ترور، و توأم با صلح و آرامش ومدارا ، برای همه انسانها در سراسر عالم، خصوصا برای هموطنان عزیز آرزومندیم، و تمامی هموطنان عزیز را  به انسجام و وحدت بیشتر دعوت می‌کنیم.   

محسن رهامی

رییس بنیاد بین المللی صلح برای همه»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز