خبرگزاری کار ایران

فرامرزیان:

تلاش می‌کنیم در تهیه لیست‌ها به دنبال منفعت احدی نباشیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۷۹۹

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: تلاش ما این است که در تهیه لیست‌ها به دنبال منفعت احدی نباشیم و ما امیدواریم در تصمیم نهایی اثبات کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، ژاله فرامرزیان در نشست اعضای شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت:  ما برآنیم که بمانیم و اصلاح کنیم و کنار نرویم و هیچ اتفاقی ما را از آینده کشور دلسرد نکند. اینکه آینده کشور مطلوب و بهترین باشد، حق مردم ماست. ولی اینکه چقدر در توان ماست این موضوع دیگری است. آنچه مسلم است این است که نباید ناامید شد.

او ادامه داد : من دغدغه شما را شنیدم. سعی می‌کنیم دغدغه‌های شما را ببینیم اگر ندیدیم قصور ماست. حرکت ما باید رو به تکامل و تزاید باشد تا آینده خوبی با امید و پشتوانه شما بسازیم. با توجه به اتفاقات سال ۹۲ که نحوه خروج از جریان فضای بسته بسیار سخت بود و ۹۲ برای ما نوید جدید و فضای نفس کشیدن بود. ما احساس کردیم این فضا باید ادامه یابد. سال ۹۴ خطاهایی بر روند کار شورای عالی بود ولی سعی کردیم مدیریت کنیم و در این مدیریت علیرغم همه ایرادها، برنامه انتخابات را مدیریت کردیم و گامی به جلو برداشتیم.

فرامرزیان گفت : برای انتخابات ۹۶ سعی کردیم اشکالات  ۹۴ را در حد مقدورات حل کنیم؛  اما مقدورات ما به همان  آدم هایی بر می‌گردد که نقیصه‌هایی دارند و رویکرد آنها در شاکله‌ای شکل گرفته که نمی‌توان انتظار تحول زیادی داشت.

فرامرزیان با بیان این که ما  سعی کردیم رویکرد برنامه‌ای داشته باشیم، گفت: هشت ماه گذشته سعی کردیم برنامه و چالش‌های تهران را طراحی کنیم. برنامه‌ای برای روستاها و کلان شهرها تدوین کردیم برنامه‌ها را منتشر کردیم البته تبلیغ نکردیم روی آنها. بر اساس این چالش‌ها و برنامه‌ای که در نظر داشتیم و همه این‌ها هم در شورای عالی سیاست‌گذاری طرح و تصویب شده سعی کردیم مجموعه مختصات تخصصی و حرفه‌ای مورد نیاز شورای شهر تهران را طراحی کنیم. جدول شاخص‌بندی را طراحی کردیم.  اقدامات مورد نظر شورای شهر را تدوین کردیم و سابقه تشکیلاتی و پاسخگویی فرد را در نظر گرفتیم و مختصات علمی و پژوهشی افراد را در نظر گرفتیم و برخی خصوصیات عمومی مانند تسلط بر زبان را هم در نظر گرفتیم.

او در ادامه خاطرنشان کرد: ما فرمی در اختیار همه قرار دادیم که هر کس می‌خواهد کاندیدای ما باشد باید فرم را امضا کند. یعنی به ما برای رعایت این اصول متعهد است. در این فرم تعهد داده بر اساس این میثاق نامه و برنامه ملزم به رعایت اصول باشد و هر تصمیمی شورای عالی بگیرد تعهد دارد پای تصمیم بیاستند و به نفع دیگران کنار برود. حدود ۷۰۰ نفر این فرم را امضا کردند.

فرامرزیان با اشاره به برخی افراد گفت: برخی گفتند این بزرگواران لازم نیست امضا کنند ولی ما گفتیم اگرچه اینها سرور ما هستند ولی باید این فرم را امضا کنند چه هزینه دادند در راه این تفکر چه هزینه ندادند.

او ادامه داد : فراتر از آن مدیریت سرمایه اجتماعی است که به ما رجوع کردند. ما این فرم را برای اعضا برقرار می‌کنیم این نقیصه را در مجلس داشتیم. سعی کردیم این مشکلات را حل کنیم. این‌ها ناظران افراد در شورا هستند و دیدگاه‌ها و نظرات  خود را در اختیار افراد شورا می‌گذارند

فرامرزیان افزود : البته  قطعا نقایصی هست و به هر حال میزان برخورداری ما با میزان نقصی است که در وجود ماست ولی تلاش ما این است که به دنبال منفعت احدی نباشیم و ما امیدواریم در تصمیم نهایی اثبات کنیم. این مرجع تصمیم‌گیری است و از منافع شخصی و گروهی فاصله دارد و امیدواریم این رویکرد تجمیع سرمایه اجتماعی شهر تهران را فراهم کند و اگر نقضی هست به اشخاصی مثل بنده مربوط است.

او در پایان خاطرنشان کرد : من همیشه دلم می‌خواست شورای شهر با ریاست جمهوری همراه نبود. حساسیت این دوره در تداوم حضور روحانی را درک کنید و کمک کنید. اولویت ما ادامه این روند باید باشد با اینکه اعضای شورا موثراند ولی در نهایت مدیریت تهران مطلوب می‌شود ولی باید کشور را دریافت که آینده شما به آن وابسته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز