خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد انتخاباتی روحانی در خراسان شمالی:

بیش از ۷۰ درصد مردم خراسان شمالی به روحانی رای می‌دهند/گردهمایی بزرگ طرفداران دولت تدبیر و امید در شب عید مبعث

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۲۸۴

نائب‌رییس شورای اصلاح‌طلبان در استان خراسان شمالی با بیان اینکه اقبال مردم در استان نسبت به آقای روحانی بسیار خوب است، گفت: با توجه به هدف‌گذاری ما در این دوره احتمال می‌دهیم نزدیک به ۶۵ تا ۷۰ درصد مردم در استان به آقای روحانی رای بدهند.

سید محمد لنگری مسئول ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره برنامه‌های این ستاد اظهارکرد: برنامه‌های ستاد براساس یک کار تیمی هماهنگ در کل کشور شکل گرفته و در حال انجام است. این برنامه از ستاد مرکزی به استان‌ها ارائه شده و در کل کشور با هماهنگی ستاد مرکزی اجرا می‌شود.

او گفت: قرار بود انتخابات به طور رسمی از هفتم اردیبهشت ماه آغاز شود و ما خود را برای آن زمان آماده کرده بودیم اما شورای نگهبان ما را غافلگیر کرد و این مسئله کمی کار را برای ما سخت و دشوار کرد.

رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان خراسان شمالی ادامه داد: با وجود اینکه فعالیت‌مان کمی زودتر از موعد مقرر آغاز شده اما امشب به مناسبت عید مبعث بزرگترین گردهمایی طرفداران آقای روحانی در ستاد مرکزی شهرهای استان برگزار می‌شود.

لنگری به جلسات هماهنگی برگزار شده اشاره کرد و افزود: از شروع تبلیغات تا امروز جلسات متعددی را در ستاد استان برگزار کردیم البته یک جلسه قبل از آغاز انتخابات با ستاد مرکزی در تهران داشتیم و به دلیل گستردگی کارها در استان عملا فرصت برای برگزاری جلسه در تهران و ستاد مرکز را نداریم اما به طور مستقیم با تهران در ارتباط هستیم.

او با بیان اینکه آقای روحانی از جایگاه بسیار خوبی در استان برخوردار است، تصریح کرد: اقبال مردم نسبت به آقای روحانی فوق‌العاده خوب است و با توجه به هدف‌گذاری ما در این دوره احتمال می‌دهیم نزدیک به ۶۵ تا ۷۰ درصد مردم در استان به آقای روحانی رای بدهند و ما قطعا به این هدف خواهیم رسید و خیلی دور از دسترس نیست.

او در پاسخ به این سوال که هماهنگی بین نیروهای اعتدالی و اصلاح‌طلب در حال حاضر چگونه است؟ گفت: باتوجه به اینکه نائب‌رییس شورای اصلاح‌طلبان در استان نیز هستم معتقدم با توجه به هماهنگی هایی که در استان وجود دارد همه با جدیت و با نهایت همکاری و همدلی در حال کار هستند و امیدواریم به نتیجه مطلوب برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز