خبرگزاری کار ایران

با انتشار ویدئویی به زبان فارسی؛

داعش ایران را تهدید کرد

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۸۶۰

گروه تروریستی داعش با آماده سازی یک فیلم تبلیغاتی جدید ایران را تهدید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی ووکتیو، گروه تروریستی داعش با انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی جدید به زبان فارسی، اقدام به تهدید ایران کرد.

 در این ویدیوی ۳۶ دقیقه ای که با عنوان «فارس بین دیروز و امروز» منتشر شده است گروه تروریستی داعش ایران را تهدید به حمله کرده و دلیل این حمله را ادعای واهی و بی‌اساس آزار و اذیت اهل سنت در ایران ذکر کرده است.

داعش در این ویدیو مدعی شده است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران بیش از ۱۸ هزار نفر از اهل تسنن این کشور اعدام شده‌اند.

در این ویدیو ادعا شده است که ایران از اعدام به عنوان روش ارجح برای حذف اهل تسنن در این کشور استفاده می کند.

گروه تروریستی داعش در این ویدیو ضمن محکوم کردن نظام جمهوری اسلامی، آن را یک نظام غیر اسلامی معرفی کرده که از سیستم های حکومتی غربی الگو گرفته است.

در این ویدیو، داعش اهل سنت ایران را به مقابله با نظام جمهوری اسلامی دعوت کرده و از آنها خواسته است تا با حمله به مساجد تهران و اصفهان زمین را در زیر پای خود به آتش بکشند.

این ویدئو در حالی منتشر می‌شود که ایران نقش بسیار کلیدی در شکست داعش در کشورهای عراق و سوریه ایفا می‌کند و با کمک های مستشاری خود باعث پیروزی‌های گسترده نیروهای نظامی عراق و سوریه و همچنین جبهه مقاومت در مقابل داعش شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز