خبرگزاری کار ایران

با رای نمایندگان مصوب شد؛

اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان به کمیته امداد و بهزیستی برای اشتغال مددجویان

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۷۹۶

نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای بانک مرکزی را مکلف کردند که ۲هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به کمیته امداد و ۹۰۰ میلیارد تومان به سازمان بهزیستی برای اشتغال مددجویان پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی نوبت صبح امروز مجلس شورای اسلامی که به ادامه بررسی جزئیات لایحه بودجه سال ۹۶ کل کشور اختصاص داشت، در بخش هزینه‌ای بندهای الحاقی ۱ و ۲ تبصره ۱۸ را به تصویب رساندند.

براساس مصوبه مجلس در بند الحاقی یک تبصره ۱۷ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف است از طریق بانک های عامل مبلغ سی هزار میلیارد ریال مانده سپرده‌های قرض‌الحسنه بانکی و رشد مبلغ مزبور را به تفکیک بیست و یک هزار میلیارد ریال به کمیته امداد امام خمینی(ره) و نه هزار میلیارد ریال به سازمان بهزیستی با معرفی دستگاه های ذی‌ربط به مددجویان و کارفرمایان طرح های اشتغال مددجویی پرداخت کند.

در صورتی که هریک از دستگاه های مذکور نتوانند به هر میزان سهمیه تسهیلات خود تا پایان آذرماه ۱۳۹۶ استفاده کنند، سهمیه مذکور به دیگر دستگاه مشمول تعلق می‌گیرد.

همچنین براساس بند الحاقی ۲ تبصره ۱۷ در اجرای ماده (۷۷) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲)، مبلغ یکهزار میلیارد ریال از منابع قرض‌الحسنه بانکها، در اختیار ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند، قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز