خبرگزاری کار ایران

پزشکیان در پاسخ به حاجی دلیگانی:

لایحه بودجه ۹۶ بر مبنای برنامه ششم بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۳۸۵

نایب رئیس مجلس در پاسخ به سوال حاجی دلیگانی مبنی بر اینکه نمایندگان بدانند که لایحه بودجه ۹۶ براساس کدام برنامه توسعه بررسی خواهد شد، گفت: لایحه بودجه ۹۶ بر مبنای برنامه ششم بررسی می شود.

به گزارش ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه ۹۶ در تذکر آئین نامه ای با استناد به ماده ۱۸۵ آئین نامه افزود: در این ماده اشاره شده اصلاح قانون بودجه بر اساس برنامه های توسعه باید صورت گیرد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ممکن است در زمان بررسی بودجه ۹۶ نیاز به تصمیم گیری بر مبنای برنامه های توسعه شود اما اشکالی که در این زمینه وجود دارد آن است که سال گذشته برنامه پنجم تا اسفند ۹۵ تمدید شده است. این در حالی است که برنامه ششم نیز اگرچه مورد تصویب قرار گرفته اما هنوز شورای نگهبان آن را تائید نکرده است.

وی گفت: نمایندگان اکنون نمی دانند براساس کدامیک از برنامه های توسعه، بودجه ۹۶ را بررسی کنند تا اگر مغایرتی وجود داشته باشد نیاز به رأی دو سوم نمایندگان باشد.

پزشکیان نایب رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: مبنای بررسی همان قانون برنامه ششم توسعه است چرا که این قانون از یکم فروردین قابل اجرا است و قانون برنامه پنجم توسعه محلی از اعراب ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز