خبرگزاری کار ایران

لابی گران فراکسیون امید فعال شدند

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۴۸۲

در نوبت عصر جلسه علنی امروز مجلس، برخی از اعضای فراکسیون امید برای جلب آرای نمایندگان در مخالفت با استیضاح وزیر رایزنی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، همزمان با آغاز نشست علنی نوبت بعدازظهر مجلس شورای اسلامی که به بررسی طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی اختصاص دارد، لابی گران فراکسیون امید با فعالیت بیشتر در صحن اقدام به رایزنی با دیگر نمایندگان به منظور جلب رای آنها در مخالفت با استیضاح آخوندی کردند.

محمدرضا تابش، عبدالکریم حسین زاده نواب رییس فراکسیون امید و بهرام پارسایی سخنگوی این فراکسیون برخی از این نمایندگان هستند.

این درحالی است که فضای نشست علنی نوبت بعدازظهر به مراتب آرام تر از جلسه علنی نوبت صبح است و در شرایطی که در طول برگزاری نشست نوبت صبح، بسیاری از نمایندگان با حضور در مقابل جایگاه هیات رییسه مشغول صحبت و رایزنی با وزرا و مسئولان حاضر در صحن بودند، همزمان با آغاز نشست علنی نوبت بعدازظهر نمایندگان به آرامی روی صندلی های خود نشستند.

با این همه، بعضی از اعضای فراکسیون امید فعالیت خود را افزایش داده و با تعدادی دیگر از نمایندگان رایزنی و گفتگو کردند.

بهرام پارسایی در این رابطه به ایلنا گفت: آخوندی مشکلی در مجلس ندارد.

سخنگوی فراکسیون امید در گفت و گوی کوتاه با خبرنگار پارلمانی ایلنا، اعلام کرد: عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی مشکل خاصی در مجلس ندارد و ان شاءالله با رای خوبی ابقا می شود.

محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید چهارشنبه گذشته همزمان با اتمام نشست محمع عمومی این فراکسیون از حنایت قاطع فرکسیون متبوعش از وزیر راه و شهرسازی خبر داده بود و بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید نیز روز گذشته  با انتقاد از برخی انگیزه های جناحی استیضاح وزیر راه و شهرسازی، از حمایت فراکسیون امید از ابقای عباس آخوندی خبر داده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز