خبرگزاری کار ایران

مختار در تذکری:

دولت باید بخاطر مشکلات زیست‌محیطی از مردم خوزستان عذرخواهی کند

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۶۹۱

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات روزهای اخیر در خوزستان که به قطعی آب، برق و گاز در آن منجر شده خواستار تشکیل جلسه هیات دولت در این استان و بررسی مشکلات شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، جلیل مختار در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به بند ۷ ماده ۴۹ آیین‌نامه داخلی اعلام کرد: بنابر آیین‌نامه هر کدام از کمیسیون‌های تخصصی می‌توانند بر اساس مسائلی که در کشور وجود دارد گزارش تخصصی به مجلس ارائه کنند اما باتوجه به بحرانی که در استان خوزستان وجود دارد، ما شاهد این موضوع نبوده‌ایم.

او با بیان این‌که استان خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرده، مردم این استان را افرادی ولایت‌مدار، انقلابی و عاشق نظام و ولایت توصیف کرد و گفت: این استان مظهر پایداری و مقاومت در هشت سال دفاع مقدس بوده و مهمترین منبع درآمد در حوزه نفت، گاز، صنعت و تجارت است اما چند روز است که مردم استان با بحران بی‌آبی و محرومیت از تسهیلات زندگی مواجه هستند.

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم استان خوزستان مشکل آب، بیکاری، آسیب‌های اجتماعی، آلودگی، ریزگردها و همه ضعف و نقایص را با عشق نظام تحمل کردند اما اجازه نمی‌دهیم مسئولان بی‌کفایت به مردم جفا کنند.

او خواستار توجه بیشتر رییس‌جمهور به مشکلات خوزستان شد و گفت: دولت باید از محضر مردم خوزستان عذرخواهی کند و جهت بررسی و حل مشکل جلسه هیات دولت را در خوزستان تشکیل دهد که این مشکلات پایان یابد.

علی مطهری که برای ساعاتی ریاست نشست علنی امروز مجلس را برعهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: مشکل اخیر خوزستان یکی دو روز است که ایجاد شده و کمیسیون تخصصی فرصت دارد که گزارش آن را تهیه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز