خبرگزاری کار ایران

بنابر مصوبه مجلس؛

امکان خدمت ۳۵ ساله ایثارگران با مدرک کارشناسی فراهم شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۶۵۱

نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که ایثارگران با داشتن مدرک کارشناسی می‌توانند تا ۳۵ سال خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، کلیات طرح اصلاح بند الف ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری به تصویب رسید که نمایندگان با ۱۴۰ رای موافق، ۲۹ رای مخالف و ۷ رای ممتنع از مجموع ۲۵۰ نماینده حاضر به کلیات آن رای دادند.

همچنین جزئیات این طرح نیز با ۱۵۰ رای موافق، ۳۱ رای مخالف و ۳ رای ممتنع از مجموع ۲۵۱ نماینده حاضر به تصویب مجلس رسید.

بنابر این طرح یک تبصره به بند الف ماده ۱۰۳ مدیریت خدمات کشوری الحاق می‌شود و براساس آن ایثارگرانی که به موجب قوانین و مقررات مربوط از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر برخوردارند، نیز با داشتن مدرک کارشناسی مشمول حکم این ماده می‌باشند و می‌توانند تا ۳۵ سال خدمت کنند.

پیش از این در بند الف ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری آمده بود که دستگاه اجرایی کارمند خود را با حداقل ۳۰ سال سابقه خدمت برای مشاغل غیر تخصصی و ۳۵ سال برای مشاغل تخصصی با تحصیلات دانشگاهی کارشناسی ارشد و بالاتر با درخواست کارمند برای سنوات بالاتر از ۳۵ سال می‌تواند بازنشسته کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز