خبرگزاری کار ایران

چه‌کسانی به مجلس دهم رفتند؛ درحال بروزرسانی

نخستین نتایج رسمی انتخابات مجلس شورای اسلامی

ستاد انتخابات کشور در چند حوزه رای‌گیری نتایج انتخابات را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در وزارت کشور، نتایج آرای مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مختلف کشور مشخص شد که بر این اساس بخشی از اطلاعیه‌های شماره سی و هفت به بعد ستاد انتخابات وزارت کشور به همین موضوع اختصاص دارد:
---------------------------
اطلاعیه شماره ۳۷
---------------------------
براساس این گزارش محمدمهدی مفتح با ۳۹ هزار و ۶۲۳ رای از مجموع آرای ۵۴ هزار و ۴۳۶ از حوزه تویسرکان رای راهی خانه ملت شد.
------------
علی اسدی نیز از حوزه انتخابیه شهر بابک با ۱۶ هزار و ۵۹۶ رای از مجموع آرای ۴۵ هزار و ۶۶ رای به عنوان نمایندگی مردم این شهرستان انتخاب شد.
-----------
ولی‌الله قلی‌زاده هم با ۳۶ هزار و ۹۳۶ رای از مجموع آرای ۶۳ هزار و ۴۸۰ رای به عنوان نماینده مردم ازحوزه انتخابیه کلیبر انتخاب شد.
-----------
از حوزه انتخابیه قائنات و زیرکوه هم فرهاد فلاحتی با کسب ۳۰ هزار و ۱۲ رای از مجموع از ۸۷ هزار و ۶۸۷ رای به عنوان نماینده انتخاب شد.
-----------------------
اطلاعیه شماره ۳۸
-----------------------
در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان نیز آقای محمد حسینی با کسب ۱۳ هزار و ۴۲ رای از مجموع ۴۸ هزار و ۴۶۳ رای از مجموع آرای صحیح ماخوذه را به خود اختصاص داد.
---------
همچنین در حوزه انتخابیه نطنز و قمصر آقای مرتضی صفاری‌نطنزی با کسب ۹ هزار و ۸۴۲ رای از مجموع ۳۷ هزارو ۶۴۴ رای آرای صحیح ماخوذه راهی مجلس دهم شد.
--------------------------
اطلاعیه شماره ۳۹
--------------------------
در حوزه انتخابیه نائین، خور و بیابانک، آقای عباسعلی پوربافرانی از مجموع ۳۹ هزدر و ۵۲۹ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۱۱ هزار و ۱۵۴ رای به عنوان نماینده مردم شناخته شد.
---------
بر اساس اعلام وزارت کشور در حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر آقای شهباز حسن‌پور بیگلری از مجموع ۱۴۴ هزار و ۷۰۱ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۵۴ هزار و ۹۷۰ رای برای بار دیگر به خانه ملت می‌رود.
------------------------
اطلاعیه شماره ۴۰
----------------------
بر اساس اعلام وزارت کشور سید صادق طباطبایی‌نژاد در حوزه انتخابیه اردستان از مجموع ۳۰ هزار و ۷۵ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۱۶ هزار و ۱۰۰ رای به نمایندگی این شهرستان انتخاب شد.
---------
در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان هم سید کمال‌الدین شهریاری از مجموع ۸۵ هزار و ۱۶ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۵۴ هزار و ۲۰۸ رای به عنوان نماینده مردم انتخاب شد.
---------
قاسم ساعدی در حوزه انتخابیه دشت آزادگان و هویزه از مجموع ۶۸ هزار و ۵۳ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۲۰ هزار و ۶۴۳ رای به عنوان نماینده این حوزه انتخابیه انتخاب شد.
---------
حسین امیری خامکانی نیز در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان نیز از مجموع ۷۹ هزار و ۵۸۹ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۳۵ هزار و ۶۹۱ رای همچنان در سمت نمایندگی مجلس ابقا شد.
---------
بر اساس اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور در حوزه گرمی، آقای سیدحمایت میرزاده به عنوان نماینده مردم این شهر شناخته شد.
--------
همچنین پس از شمارش آرا در حوزه‌های مریوان و سرو‌آباد، آقایان منصور مرادی و امید کریمیان با کسب آرای به ترتیب  پانزده هزار و هشتصد و پانزده و دوازده هزار هشتصد و نوزده هر دو به مرحله دوم رفتند.
----------------------
اطلاعیه شماره ۴۱
---------------------
سید حمایت میرزاده از حوزه انتخابیه گرمی از مجموع ۴۷ هزار و ۸۰۳ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۲۱هزار و ۳۹۹ رای به عنوان نماینده مردم این شهر انتخاب شد.
--------
همچنین در حوزه انتخابیه مریوان و سرو آباد از مجموع ۸۴ هزار و ۹۲۵ آرای صحیح ماخوذه آقایان منصور مرادی با کسب ۱۵ هزار و ۸۱۵ رای و امید کریمیان با کسب ۱۲ هزار و ۸۱۹ رای به مرحله دوم راه یافتند.
-----------------------
اطلاعیه شماره ۴۲
---------------------عبدالله سامری از مجموع ۶۰ هزار و ۵۴۱ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۱۹ هزار و ۳۱۸ رای به عنوان نماینده حوزه انتخابیه خرمشهر انتخاب شد.

--------
همچنین در حوزه انتخابیه بندر لنگه بستک و پارسیان از مجموع ۱۲۴ هزار و ۳۴۲ آرای صحیح ماخوذه آقایان خالد زمزم‌نژاد با کسب ۲۹ هزار و ۹۷۷ رای و احمد جباری با کسب ۲۹ هزار و ۱۵۰ رای به مرحله دوم رفتند.
-----------------------
اطلاعیه شماره ۴۳
-----------------------
در حوزه انتخابیه دامغان آقای ابوالفضل حسن‌بیگی از مجموع ۴۹۴ هزار و ۲ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۱۷ هزار و ۲۴۴ رای انتخاب شد.
--------
همچنین در حوزه انتخابیه بروجن از مجموع ۶۴ هزار و ۱۸۲ آری صحیح ماخوذه خانم خدیجه ربیعی فرادنبه با کسب ۱۴ هزار و ۶۴۲ رای و آقای علی نادری فرد با کسب ۱۰۱۰۸ رای به مرحله دوم راه یافتند.
---------
در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه نیز از مجموع ۱۲۲ هزار و ۶۲۴ آرای صحیح ماخوذه خانم شهلا میرگلوبیات با کسب ۲۳ هزار و ۸۸۱ رای و آقای محمدرضا منصوری با کسب ۲۲ هزار و ۷۶۲ رای به مرحله دوم راه یافتند.
------------------------
اطلاعیه شماره ۴۴
-----------------------
سیدحسین افضلی از مجموع ۵۵ هزار و ۹۷۲ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۲۰ هزار و ۸۳۳ رای به عنوان نماینده حوزه انتخابیه اقلید انتخاب شد.
----------
همچنین در حوزه انتخابیه بیجار از مجموع ۴۸ هزار و ۶۵۴ آرای صحیح ماخوذه، حمدالله کریمی با کسب ۱۵ هزار و ۹۱۹ رای به مجلس شورای اسلامی راه یافت.
---------
در حوزه انتخابیه قروه و دهگلان نیز علیمحمد مرادی از مجموع ۹۷ هزار و ۲۵ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۳۹ هزار و ۳۰۲ رای وارد بهارستان شد.
---------------------
اطلاعیه شماره ۴۵
----------------------
در حوزه انتخابیه مرند و جلفا از مجموع ۱۵۸ هزار و ۳۲۴ آرای صحیح ماخوذه، کریم شافعی با کسب ۲۹ هزار و ۶۷۲ رای و محمد حسن‌نژاد به مرحله دوم راه یافتند.
---------
همچنین در حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ از مجموع ۱۴۲ هزار و ۳۶۶ آرای صحیح ماخوذه محمدعلی پورمختار با کسب ۳۹ هزار و ۷۲۵ رای بار دیگر به مجلس شورای اسلامی راه یافت.
----------------------
اطلاعیه شماره ۴۶
----------------------
در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه، محمدحسین قربانی از مجموعه ۵۴ هزار و ۵۷۴ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۱۹ هزار و ۳۱۱ رای مجدداً راهی خانه ملت شد.
---------
همچنین در حوزه انتخابیه طوالش، رضوانشهر و ماسال، محمود شکری از مجموع ۱۸۲ هزار و ۵۹۴ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۴۸ هزار و ۸۸۶ رای به عنوان نماینده این حوزه انتخابیه انتخاب شد.
---------
در حوزه انتخابیه رزن از مجموع ۶۳ هزار و ۸۲۰ آرای صحیح ماخوذه آقایان حسن لطفی با کسب ۱۵ هزار و ۱۳ رای و عطاءالله سلطانی صبور با کسب ۱۴ هزار و ۸۹۹ رای به مرحله دوم رفتند.
----------------------
اطلاعیه شماره ۴۷
---------------------
در حوزه انتخابیه سلماس، از مجموعه ۹۸ هزار و ۸۵۸ آرای صحیح ماخوذه، رسول جلایر سرنقی با کسب ۱۸ هزار و ۳۲۱ رای و شهروز برزگر کاشانی با کسب ۱۶ هزار ۴۶۳ رای به مرحله دوم راه یافتند.
----------------------
اطلاعیه شماره ۴۸
----------------------
سید راضی نوری درحوزه انتخابیه شوش از مجموع ۹۰۹۶۳ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۳۷۷۶۴ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.
---------
همچنین زهرا سعیدی مبارکه درحوزه انتخابیه مبارکه از مجموع ۶۶۳۴۵ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۲۰۴۶۳ رأی موفق به ورود به بهارستان شد.

در حوزه انتخابیه شاهین شهر و میمه و برخوار نیز حسینعلی حاجی دلیگانی از مجموع ۱۱۶۸۸۵ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۶۰۴۱۱ رأی به خانه ملت راه یافت.
----------
این درحالی است که علی بختیار درحوزه انتخابیه گلپایگان و خوانسار از مجموع ۵۲۶۵۱ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۱۴۳۷۱ رأی وارد بهارستان شد.
----------
بر این اساس جلال محمودزاده درحوزه انتخابیه مهاباد از مجموع ۸۵۷۹۶ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۴۶۸۵۶ رأی پیروز انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

درحوزه انتخابیه گرمسار و آرادان نیز غلامرضا کاتب از مجموع ۴۴۹۴۳ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۲۳۶۶۸ رأی راهی بهارستان شد.
----------
همچنین درحوزه انتخابیه دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره از مجموع ۱۰۲۴۹۲ آرای صحیح مأخوذه شادمهر کاظم‌زاده با کسب ۲۵۵۲۲ رأی و علی محمد احمدی با کسب ۲۲۷۴۹ رأی به مرحله دوم راه یافتند.
---------------------
اطلاعیه شماره ۴۹
--------------------
محسن کوهکن ریزی درحوزه انتخابیه لنجان از مجموع ۱۱۳ هزار ۸۱۹ رای آرای صحیح مأخوذه با کسب ۳۸ هزار ۱۷۷ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.
---------
همچنین محمود نگهبان سلامی درحوزه انتخابیه خواف و رشتخوار از مجموع ۱۱۳ هزار ۳۵۷ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۴۴ هزار ۳۷۹ رأی موفق به ورود به بهارستان شد.
---------
در حوزه انتخابیه صومعه سرا نیز سیدکاظم دلخوش اباتری از مجموع ۸۳ هزار ۴۵ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۳۵ هزار و ۹۰۶ رأی به خانه ملت راه یافت.
--------
در حوزه انتخابیه مراغه و عجبشیر از مجموع ۴۲ هزار و ۵۵ آرای صحیح مأخوذه مهدی دواتگری با کسب ۲۹ هزار و ۶۶ رأی و محمدعلی حسین‌زاده با کسب ۲۶ هزار ۵۱۲ رای به مرحله دوم راه یافتند.
---------------------
اطلاعیه شماره ۵۰
خبرگـــــــان رهبری

---------------------
اطلاعیه شماره ۵۱
---------------------
در حوزه انتخابیه زاهدان از مجموع ۲۲۳ هزار ۲۶۲ رای آرای صحیح مأخوذه علیم یارمحمدی با کسب ۹۸ هزار ۱۹۱ رأی و حسینعلی شهریاری با کسب ۸۶ هزار و ۹۸ رای به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.
--------
همچنین سیدعلاءالدین خادم درحوزه انتخابیه سپیدان از مجموع ۷۷ هزار ۴۰۲ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۳۷ هزار ۷۷۷ رأی موفق به ورود به بهارستان شد.
-------
در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل نیز ذبیح نیکفر لیالستانی از مجموع ۹۱ هزار ۸۶۰ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۴۷ هزار و ۳۴۱ رأی به خانه ملت راه یافت.
----------
در حوزه انتخابیه رودسر و املش از مجموع ۱۰ هزار و ۸۸۴ آرای صحیح مأخوذه اسدالله عباسی با کسب ۴۰ هزار و ۳۴۵ رأی موفق به ورود به مجلس شورای اسلامی شد.

----------
همچنین درحوزه انتخابیه نیریز و استهبان از مجموع ۹۸ هزار و ۷۳۳ آرای صحیح مأخوذه اصغر مسعودی با کسب ۱۸ هزار و ۳۵۴ رأی و فرهاد طهماسبی با کسب ۱۶ هزار ۳۳۰ رای به مرحله دوم راه یافتند.
----------
در حوزه انتخابیه اسفراین نیز هادی قوامی از مجموع ۷۱ هزار ۶۰۸ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۲۴ هزار و ۱۹۵ رأی موفق به ورود به مجلس شد.
-----------
در حوزه انتخابیه تفت و میبد نیز کمال دهقانی فیروزآبادی از مجموع ۶۸ هزار ۳۳۴ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۲۷ هزار و ۴۸۰ رأی به خانه ملت راه یافت.
----------
در حوزه انتخابیه لردگان نیز محمد خالدی سردشتی از مجموع ۱۲۷ هزار ۵۴۷ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۳۸ هزار و ۷۵۱ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.
----------
در حوزه انتخابیه کرمان و راور نیز از مجموع ۳۰۶ هزار ۹۳۴ آرای صحیح مأخوذه محمدرضا پورابراهیمی داورانی با کسب ۱۵۷ هزار و ۴۵۰ رأی و محمدمهدی زاهدی با کسب ۱۰۸ هزار و ۳۱۶ رای موفق به ورود به مجلس شدند.
----------
در حوزه انتخابیه تربت جام و تایباد و باخزر نیز جلیل رحیمی جهان‌آبادی از مجموع ۱۹۹ هزار ۷۳۴ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۱۰۸ هزار و ۹۳۴ رأی به خانه ملت راه یافت.
----------
همچنین در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار نیز از مجموع ۱۵۱ هزار ۲۷۱ آرای صحیح مأخوذه علی کاظمی باباحیدری با کسب ۲۱ هزار و ۹۵۶ رأی و قدرت الله حمزه شلمزاری با کسب ۱۸ و ۱۹۷ رای به مرحله دوم راه یافتند.
---------------------
اطلاعیه شماره ۵۲
--------------------
در حوزه انتخابیه بم، ریگان، فهرج و نرماشیر از مجموع ۱۳۹ هزار ۴۲۷ رای آرای صحیح مأخوذه حبیب‌الله نیکزاد پناه با کسب ۷۲ هزار ۹۸۵ به مجلس شورای اسلامی راه یافت.
-------
همچنین عبدالکریم حسین‌زاده درحوزه انتخابیه نقده، اشنویه از مجموع ۱۱۸ هزار ۶۲۴ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۶۱ هزار ۹۷۲ رأی موفق به ورود به بهارستان شد.
---------
در حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان نیز اردشیر نوریان از مجموع ۱۵۲ هزار ۵۰ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۴۲ هزار و ۱۵۲ رأی به خانه ملت راه یافت.
---------
در حوزه انتخابیه شبستر از مجموع ۷۶ هزار و ۲۲۵ آرای صحیح مأخوذه معصومه آقاپور علیشاهی و علی علیلو با کسب ۸ هزار و ۵۱۱ رأی به مرحله دوم ره یافتند.
----------
همچنین درحوزه انتخابیه بستان آباد از مجموع ۶۲ هزار و ۷۲۱ آرای صحیح مأخوذه محمد وحدتی هلان با کسب ۲۰ هزار و ۶ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.
----------
در حوزه انتخابیه فلاورجان نیز سید ناصر موسوی لارگانی از مجموع ۹۷ هزار ۱۷۱ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۵۶ هزار و ۲۰۸ رأی موفق به ورود به مجلس شد.
----------
در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه نیز علی محمد شاعری از مجموع ۱۶۷ هزار ۶۶۸ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۷۰ هزار و ۴۰۳ رأی به خانه ملت راه یافت.
-------------------------
اطلاعیه شماره ۵۳
------------------------
در حوزه انتخابیه میاندوآب و شاهین دژ و تکاب از مجموع ۲۲۱ هزار ۳۰۱ رای آرای صحیح مأخوذه همایون هاشمی با کسب ۵۱ هزار ۴۸۸ و محمد میرزایی با کسب ۴۹ هزار و ۸۴۶ رای و جهانبخش محبی نیا با کسب ۴۸ هزار و ۱۳۶ رای و مهدی عیسی‌زاده با کسب ۴۳ هزار و ۴۶۱ رای به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راه یافتند.
-----------
همچنین محسن بیگلری درحوزه انتخابیه سقز و بانه از مجموع ۱۴۰ هزار ۷۰۸ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۵۸ هزار ۶۷۰ رأی موفق به ورود به بهارستان شد.
--------------------
اطلاعیه ۵۴ تا ۵۸ مربوط به مجلس خبرگان
اطلاعیه شماره ۵۹

-------------------
در حوزه انتخابیه لنگرود از مجموع ۷۵ هزار ۷۳۳ رای آرای صحیح مأخوذه مهرداد بائوج لاهوتی با کسب ۲۸هزار ۸۴۶ به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

همچنین عبدالغفور امانزاده درحوزه انتخابیه گرگان و آق قلا از مجموع ۲۴۶ هزار ۷۴ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۴۷ هزار ۸۹۴ رأی و نورمحمد تربتی‌نژاد با کسب ۴۷ هزار و ۴۶۷ رای و نبی هزار جریبی با کسب ۴۵ هزار و ۹۴ رای و سیدعلی طاهری با کسب ۴۳ هزار و ۳۰۱ رای به مرحله دوم راه یافتند.

در حوزه انتخابیه نهاوند نیز حسن بهرام‌نیا از مجموع ۹۰۴ هزار ۳۲ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۳۱ هزار و ۱۳۲ رأی به خانه ملت راه یافت.

در حوزه انتخابیه لامرد و مهر از مجموع ۸۴ هزار و ۵۹۱ آرای صحیح مأخوذه سید محسن علوی با کسب ۴۰ هزار و ۴۱۴ رأی به مجلس راه یافت.

همچنین درحوزه انتخابیه کاشمر، خلیل آباد و بردسکن از مجموع ۱۶۲ هزار و ۲۱۵ آرای صحیح مأخوذه بهروز بنیادی با کسب ۴۸ هزار و ۶۶۰ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

در حوزه انتخابیه آستارا نیز ولی داداشی از مجموع ۴۹ هزار ۷۲۹ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۱۴ هزار و ۱۷۳ رأی موفق به ورود به مجلس شد.

در حوزه انتخابیه آمل نیز عزت الله یوسفیان ملا از مجموع ۱۸۱ هزار ۹۶۷ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۸۴ هزار و ۴۵۳ رأی به خانه ملت راه یافت.

در حوزه انتخابیه الیگودرز، محمد خدابخش از مجموع ۷۱ هزار ۲۰۱ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۲۰ هزار و ۹۹۱ رأی به خانه ملت راه یافت.

در حوزه انتخابیه شیروان نیز عبدالرضا عزیزی از مجموع ۸۰ هزار ۱۱۸ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۲۷ هزار و ۱۷۹ رأی موفق به ورود به مجلس شد.

همچنین درحوزه انتخابیه قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب از مجموع ۱۰۸ هزار و ۶۹۴ آرای صحیح مأخوذه فرهاد تجری با کسب ۳۰ هزار و ۷۳۱ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار نیز ایرج بیگدلو با کسب ۲۰ هزار و ۴۹۹ رأی و شکور پورحسین شقلان با کشب ۱۷ هزار و ۴۷۵ رای از مجموع ۱۲۷ هزار و ۸۷۹ آرای ماخوذه به مرحله دوم راه یافتند.

در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد نیز علی اسماعیلی از مجموع ۱۳۶ هزار ۳۳۳ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۳۶ هزار و ۸۹۱ رأی موفق به ورود به مجلس شد.
------------------------
اطلاعیه شماره ۶۱
-----------------------
در حوزه انتخابیه مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد از مجموع ۱۱۱ هزار ۸۳۱ رای آرای صحیح مأخوذه محمدرضا صباغیان بافقی با کسب ۲۷ هزار ۴۸۳ و محمدرضا بابایی دره با کسب ۲۲ هزار و ۱۴۱ رای به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

همچنین سید حسن حسینی درحوزه انتخابیه شاهرود و میامی از مجموع ۱۳۰ هزار ۳۲۰ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۴۹ هزار ۹۷۰ رأی حائز اکثریت آرا شد.

در حوزه انتخابیه بوکان، چالدران، پلدشت و شوط نیز محمد قسیم عثمانی از مجموع ۱۰۹ هزار ۷۶۱ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۴۷ هزار و ۱۶۲ رأی به خانه ملت راه یافت.

در حوزه انتخابیه سراب از مجموع ۷۳ هزار و ۴۹ آرای صحیح مأخوذه یوسف داودی با کسب ۱۶ هزار و ۲۸۴ رأی و محمد نصیرپور سردهایی با کسب ۱۵ هزار و ۱۵ رای به مرحله دوم راه یافتند.

همچنین درحوزه انتخابیه بابلسر، فریدونکنار از مجموع ۹۱ هزار و ۹۳۵ آرای صحیح مأخوذه ولی‌الله نانوا کناری با کسب ۳۹ هزار و ۳۱۹ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

در حوزه انتخابیه اردکان نیز محمدرضا تابش از مجموع ۳۹ هزار ۶۶۵ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۲۵ هزار و ۵۷۱ رأی موفق به ورود به مجلس شد.

در حوزه انتخابیه فردوس، سرایان، طبس و بشرویه نیز محمدرضا امیر حسن‌خانی از مجموع ۱۰۴ هزار ۲۱۴ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۵۱ هزار و ۶۱۵ رأی به خانه ملت راه یافت.

در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، سید محمدباقر عبادی از مجموع ۱۷۲ هزار ۵۴۲ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۵۹ هزار و ۳۶۱ رأی به خانه ملت راه یافت.

در حوزه انتخابیه بویین زهرا، آوج نیز روح‌الله بابایی صالح از مجموع ۸۶ هزار ۴۴۱ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۳۳ هزار و ۴۸۶ رأی موفق به ورود به مجلس شد.

همچنین درحوزه انتخابیه مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان از مجموع ۱۸۶ هزار و ۳۴۰ آرای صحیح مأخوذه محمد مهدی برومندی با کسب ۵۵ هزار و ۷۹۷ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.
------------------------
اطلاعیه شماره ۶۵
-----------------------
در حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر از مجموع ۹۹ هزار ۱۵۹ رای آرای صحیح مأخوذه اقبال محمدیان با کسب ۲۵ هزار ۴۵۵ رای به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

همچنین سلمان خدادادی درحوزه انتخابیه ملکان از مجموع ۶۶ هزار ۶۹۹ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۳۳ هزار ۱۳۲ رأی حائز اکثریت آرا شد.

در حوزه انتخابیه اهر و هریس نیز بیت الله عبدالهی از مجموع ۷۹ هزار ۷۹۵ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۱۷ هزار و ۷۲ رأی و مهدی حسینیان سراجلو با کسب ۱۳ هزار و ۳۴۳ رای به مرحله دوم راه یافتتند.

در حوزه انتخابیه خوی و چایپاره از مجموع ۱۹۲ هزار و ۲۹ آرای ماخوذه صحیح سید تقی کبیری با کسب ۷۳ هزار و ۶۹۴ رای به مجلس راه یافت.
----------
خبر در حال به‌روز رسانی است ...

کد خبر : ۳۵۰۷۶۶