خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه شماره ۵۱ ستاد انتخابات؛

نمایندگان زاهدان، سپیدان و لاهیجان مشخص شد/ انتخابات در اردل به دور دوم کشیده شد

براساس اطلاعیه شماره ۵۱ ستاد انتخابات کشور نماینده حوزه انتخابیه سلماس مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در وزارت کشور، متن اطلاعیه شماره ۵۱ به شرح ذیل است:

در حوزه انتخابیه زاهدان از مجموع ۲۲۳ هزار ۲۶۲ رای آرای صحیح مأخوذه علیم یارمحمدی با کسب ۹۸ هزار ۱۹۱ رأی و حسینعلی شهریاری با کسب ۸۶ هزار و ۹۸ رای به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

همچنین سیدعلاءالدین خادم درحوزه انتخابیه سپیدان از مجموع ۷۷ هزار ۴۰۲ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۳۷ هزار ۷۷۷ رأی موفق به ورود به بهارستان شد.

در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل نیز ذبیح نیک فر لیالستانی از مجموع ۹۱ هزار ۸۶۰ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۴۷ هزار و ۳۴۱ رأی به خانه ملت راه یافت.

در حوزه انتخابیه رودسر و املش از مجموع ۱۰ هزار و ۸۸۴ آرای صحیح مأخوذه اسدالله عباسی با کسب ۴۰ هزار و ۳۴۵ رأی موفق به ورود به مجلس شورای اسلامی شد.

همچنین درحوزه انتخابیه نیریز و استهبان از مجموع ۹۸ هزار و ۷۳۳ آرای صحیح مأخوذه اصغر مسعودی با کسب ۱۸ هزار و ۳۵۴ رأی و فرهاد طهماسبی با کسب ۱۶ هزار ۳۳۰ رای به مرحله دوم راه یافتند.

در حوزه انتخابیه اسفراین نیز هادی قوامی از مجموع ۷۱ هزار ۶۰۸ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۲۴ هزار و ۱۹۵ رأی موفق به ورود به مجلس شد.

در حوزه انتخابیه تفت و میبد نیز کمال دهقانی فیروزآبادی از مجموع ۶۸ هزار ۳۳۴ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۲۷ هزار و ۴۸۰ رأی به خانه ملت راه یافت.

در حوزه انتخابیه لردگان نیز محمد خالدی سردشتی از مجموع ۱۲۷ هزار ۵۴۷ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۳۸ هزار و ۷۵۱ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

در حوزه انتخابیه کرمان و راور نیز از مجموع ۳۰۶ هزار ۹۳۴ آرای صحیح مأخوذه محمدرضا پورابراهیمی داورانی با کسب ۱۵۷ هزار و ۴۵۰ رأی و محمدمهدی زاهدی با کسب ۱۰۸ هزار و ۳۱۶ رای موفق به ورود به مجلس شدند.

در حوزه انتخابیه تربت‌جام و تایباد و باخزر نیز جلیل رحیمی جهان‌آبادی از مجموع ۱۹۹ هزار ۷۳۴ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۱۰۸ هزار و ۹۳۴ رأی به خانه ملت راه یافت.

همچنین در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار نیز از مجموع ۱۵۱ هزار ۲۷۱ آرای صحیح مأخوذه علی کاظمی باباحیدری با کسب ۲۱ هزار و ۹۵۶ رأی و قدرت الله حمزه شلمزاری با کسب ۱۸ و ۱۹۷ رای به مرحله دوم راه یافتند.

کد خبر : ۳۵۱۰۵۷