خبرگزاری کار ایران

/خروش همدلانه ایرانیان علیه کودک‌کشی از غزه تا یمن/

رشیدیان: دنبال توافقی خوب و بُرد، بُرد هستیم

استاندار خراسان رضوی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: دنبال توافقی خوب و بُرد، بُرد هستیم و به هر قیمتی تن به توافق نخواهیم داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا رشیدیان در جمع راهپیمایان مشهدی روز جهانی قدس با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره منافع خود را در بدترین شرایط مدیریت می‌کند، افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند و موضع‌گیری‌های قاطع رییس محترم جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان نیز بر همان استوار است ما به دنبال جلب اعتماد عمومی مبنی بر صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای و کسب حقوق خود هستیم.

استاندار خراسان رضوی حضور چشم‌گیر مردم در راهپیمایی روز قدس را پشتوانه‌ای قوی برای سربازان و سرداران عرصه دیپلماسی کشور دانست و افزود: این حضور آنان را در دفاع از حقوق حقه ملت ایران در استفاده از انرژی صلح آمیز هسته‌ای دلگرم می‌کند.

وی با بیان این‌که پیام حضور پرشور و گسترده مردم در این روز، تداوم خط امام و رهبری و بیعت مجدد آنان با آرمانهای انقلاب اسلامی در دشمن‌شناسی و استکبارستیزی است، اظهار کرد: اسرائیل همچنان دشمن شماره یک ملت‌های مسلمان است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: تقویت اتحاد و همدلی جهان اسلام، باوجود تلاش دشمنان در ایجاد گروهک‌های تروریستی و تکفیری مانند داعش و کشتار مردم بی‌دفاع در فلسطین، سوریه، عراق، یمن و تفرقه‌افکنی میان مسلمانان، پیام دیگر این حضور حماسی‌ است.

کد خبر : ۲۸۹۴۶۶