خبرگزاری کار ایران

پیرموذن با اشاره به طرح توقف مذاکرات در گفت‌وگو با ایلنا:

تغییر در امضای نمایندگان برای قید فوریت جای پیگیری دارد/افراطی‌ها بهره‌ای از اسلام نبرده‌اند

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: می‌رسد برخی از تندروها در مجلس آخرین ایام قدرتشان در منصب وکالت فرا رسیده و به همین دلیل درصدد انتقام‌ گرفتن از دولت و ملت هستند.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با انتقاد از طراحان طرح سه‌فوریتی توقف مذاکرات هسته‌ای گفت: مجلس جای طرح‌های شتابزده و احساسی و منافع گروهی و جناحی نیست.

نماینده مردم اردبیل در مجلس یادآور شد: ملت از نمایندگان خود درخواست دارند در جهات تعامل با دنیا و به بارنشستن حماسه سیاسی گام بردارند و این انتظار را از نمایندگان دارم که در سال همدلی و همزبانی یار دولت باشند نه بار خاطر آن.

وی افزود: به نظر می‌رسد برخی از تندروها در مجلس آخرین ایام قدرتشان در منصب وکالت فرا رسیده، به همین دلیل درصدد انتقام‌ گرفتن از دولت و ملت هستند.

پیرموذن همچنین در مورد تصویب برخی نمایندگان در مورد  امضای طرح سه فوریتی توقف مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: اگر چنین مساله‌ای درست باشد و قید فوریت در امضای نمایندگان بدون اطلاع آنها عوض شده باشد، این مسئله در خور توجه است و جای پیگیری دارد.

وی در پایان یادآور شد: افراطی‌ها بهره‌ای از اسلام نبرده‌اند و هرکس از هر جناحی در راستای افراطی‌گری اقدام ورزد، دچار منیت شده و از حق فاصله گرفته است.

کد خبر : ۲۷۶۷۱۰