خبرگزاری کار ایران

با حضور در ستاد انتخابات کشور؛

وزیر کشور از مانور آمادگی انتخابات بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۵۸۵

وزیر کشور با حضور در ستاد انتخابات کشور از سومین مانور آمادگی برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، سومین و آخرین مانور اجرای انتخابات با حضور بیش از سه هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رأی، تمامی مراحل انتخابات مرور شد.

این شعب به گونه‌ای انتخاب شده بودند که گویای جغرافیای کشور باشد تا فرایند یک رأی‌گیری از احراز هویت تا اخذ رأی، شمارش آرا و اعلام نتیجه به ستاد مرکزی انتخابات را عملیاتی سازد.

به کارگیری شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی و پاسخگویی برخط به تماس شعب، از ویژگی‌های این انتخابات است که در این مانور مورد ارزیابی مجدد قرار گرفت.

در بازدید احمد وحیدی، وزیر کشور از محل استقرار کارشناسان مربوطه، گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه شد و از نزدیک آمادگی‌های فنی برای روز انتخابات، مورد بررسی قرار گرفت.

محسن اسلامی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور در جریان بازدید وزیر کشور گفت: همه شرایط و امکانات برای برگزاری یک انتخابات سالم، رقابتی و باشکوه در ۱۱ اسفندماه امسال آماده است.

انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان در ۱۱ اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز