خبرگزاری کار ایران

جبهه متحد مستقلین انقلابی ایران اسلامی در حال نهایی کردن لیست انتخاباتی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۸۶۰

نشست‌ «جبهه متحد مستقلین انقلابی ایران اسلامی» برای تهیه لیست‌ها و نفرات نهایی مورد حمایت و دیگر هماهنگی‌ها برای ورود قدرتمندانه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، با نزدیک شدن به زمان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان، تنور رقابت‌های انتخاباتی گرم و گرم‌تر شده و احزاب و گروه‌های سیاسی در حال تکمیل لیست‌ها و نفرات مورد حمایت خود هستند که در این میان «جبهه مستقلین انقلاب اسلامی ایران» نیز فعالیت‌های خود را با جدیت هر چه تمام‌تر دنبال می‌کند.

لیستی متشکل از تخصص‌های مختلف

علیرضا متانی، دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی و عضو شورای مرکزی خانه احزاب ایران و یکی از بنیانگذاران جبهه متحد مستقلین انقلابی ایران اسلامی، می‌گوید: این جبهه با محوریت حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی و همراهی اقشار مختلف تشکیل شده و افرادی با تخصص‌های مختلف در این جبهه حضور دارند.

وی گفت: بر اساس فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر نوسازی شبکه مدیریتی کشور، ما نیز به عنوان یک جریان مطالبه‌گر، این فرمان معظم‌له را سرلوحه فعالیت خود قرار داده‌ایم. 

گزینش افراد شایسته برای حضور در لیست 

حسن قربانی، رئیس ستاد انتخابات شبکه «سامان»، متعلق به جبهه متحد مستقلین انقلابی ایران اسلامی  نیز می‌گوید: این جبهه متشکل از چندین حزب و تشکل سیاسی مختلف در سراسر کشور فعالیت می‌کند و در این دوره نیز برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان فعالیت خواهد داشت.

وی اضافه کرد: امروز لیست ۳۰ نفره تهران تقریبا بسته شده اما هنوز در چند مورد امکان تغییرات و جابجایی وجود دارد؛ چراکه در این جبهه به روال طبیعی هر فردی که صلاحیت لازم را داشته باشد، ممکن است به این لیست راه پیدا کند و ممکن است افراد قوی‌تری طی این چند روز به لیست نهایی اضافه شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز