خبرگزاری کار ایران

شورای وحدت به صورت مستقل در انتخابات شرکت می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۴۱۷

رئیس شورای وحدت استان تهران به توئیت صفحه شورای وحدت اصولگرایان در خصوص نحوه حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، شورای وحدت اصولگرایان در صفحه توییتری خود نوشت: شورای وحدت در کشور کاندیدای مستقل وحدت معرفی خواهد کرد. 

در همین راستا حجت الاسلام محمدعلی رضایی خراسانی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و رئیس شورای وحدت استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که آیا شورای وحدت قرار است در انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت مستقل کاندیدا معرفی کند، گفت: شورای وحدت هنوز در حال صحبت با سایر همفکران است که ببیند می‌تواند به توافق برسد یا خیر. اگر به توافق نرسند، به صورت مستقل شرکت می‌کنند.

وی افزود: البته با بعضی از آقایان صحبت کردند و در حال رایزنی هستند تا شاید به یک لیست واحد برسند.

رضایی خراسانی در پاسخ به این سوال، توئیت صفحه شورای وحدت به چه معنا است، گفت: تا زمانی که نزدیک اسفند شویم، نمی‌توان با قطعیت گفت. زیرا کسی اعلام نکرده به صورت مستقل لیست می‌دهد. همه به صورت مستقل در حال فعالیت هستند اما درباره کاندیدا و لیست مستقل کسی صحبتی نکرده است. آقایان در حال صحبت و رایزنی هستند تا به یک لیست واحد برسند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز