خبرگزاری کار ایران

اولیا در گفت‌وگو با ایلنا:

شورای رهبری اصلاحات به تقویت و تثبیت اعتدال در کشور کمک کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۴۴۸

تشکیل شورای رهبری اصلاحات می‌تواند به انسجام بیشتر میان اصلاح‌طلبان و نزدیک شدن اصولگرایان خردگرا و معتدلی مانند آقای ناطق نوری کمک کند / تشکیل نهادهای مدنی به تقویت فرهنگ تحزب در کشور کمک می‌کند.

یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدواریم تشکیل شورای رهبری اصلاحات تنها مختص به انتخابات نباشد و درباره عموم مسائل کشور همفکری و هم‌افزایی صورت گیرد و به تثبیت و ترویج توسعه سیاسی کمک کند.

علی اکبر اولیا در گفت‌وگو خبرنگار ایلنا، در خصوص پیشنهاد تشکیل شورای رهبری جبهه اصلاحات گفت: متاسفانه نهادهای حزبی و سازوکارهای منبعثاز فعالیت‌های انتخاباتی در کشور ما شکل نگرفته است و در هنگام برگزاری هر انتخابات، شاهد شکل گرفتن ائتلاف‌هایی قارچ مانند هستیم که عموما بی‌شناسنامه هستند و پس از انتخابات نیز یک شبه از صحنه روزگار محو می‌شوند.

وی با بیان اینکه تشکیل نهادهای مدنی به تقویت فرهنگ تحزب در کشور کمک می‌کند، اظهار داشت: امیدواریم با درایتی که از سوی رهبران اصلاحات در پیش گرفته می‌شود، تشکیل شورای رهبری اصلاحات تنها مختص به انتخابات نباشد و درباره عموم مسائل کشور همفکری و هم‌افزایی صورت گیرد و به تثبیت و ترویج توسعه سیاسی کمک کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: تشکیل این شورا می‌تواند به انسجام بیشتر میان اصلاح‌طلبان و نزدیک شدن اصولگرایان خردگرا و معتدلی مانند آقای ناطق نوری کمک کند.

نماینده مردم یزد در مجلس هشتم با بیان اینکه شورای رهبری اصلاحات باید به تقویت و تثبیت اعتدال در کشور کمک کند، ابراز داشت: باید از خودمحوری و اختلاف‌نظر دوری کرد و با توجه به حضور بزرگانی که می‌خواهند این شورا را تشکیل دهند، اطمینان دارم از آسیب‌هایی اینچنینی جلوگیری خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز