خبرگزاری کار ایران

باقری در مصاحبه با ازبکستان ۲۴:

کشورهای منطقه خواستار خروج بی‌قید و شرط رژیم صهیونیستی از غزه شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۹۳۰

معاون سیاسی وزارت امور خارجه که برای برگزاری هفتمین  دور رایزنی‌های سیاسی به ازبکستان سفر نموده است با شبکه تلویزیونی" ازبکستان 24" و خبرگزاری "روز ازبکستان" مصاحبه کرد. 

به گزارش ایلنا، علی باقری که برای برگزاری هفتمین  دور رایزنی‌های سیاسی به ازبکستان سفر نموده است با شبکه تلویزیونی" ازبکستان۲۴" و خبرگزاری "روز ازبکستان" مصاحبه کرد. 

در این مصاحبه باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن اشاره به قرابت های تاریخی، تمدنی و فرهنگی دوکشور، به بیان ملاقات های مثمر ثمر روسای جهمور دو کشور و توافقات صورت گرفته در جریان این ملاقات ها پرداخت.  

وی با تشریح توانمندی ها و ظرفیت های کشورمان در حوزه های حمل و نقل، علم و فناوری، گردشگری و ترانزیتی، بر اراداه جدی جمهوری اسلامی ایران برای گسترش و ارتقاء روابط دو جانبه با کشور دوست و برادر ازبکستان تاکید کرد.  

باقری، ضمن تبیین تلاش های جمهوری اسلامی ایران برای جلوگیری از گسترش تنش ها در منطقه بعد از حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوارغزه به همکاری کشورمان با سایر کشورهای منطقه با هدف توقف هرچه سریع تر جنگ و نسل کشی مردم مظلوم فلسطین، دسترسی مردم غزه به مواد غذایی، دارو و احتیاجات ضروری و همچنین خروج بی قید و شرط نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی از غزه اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز