خبرگزاری کار ایران

امیر سیاری:

صهیونیسم کودک‌کش و تروریسم تکفیری دو روی یک سکه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۲۷۴

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، گفت: صهیونیسم کودک‌کش و تروریسم تکفیری دو روی یک سکه هستند و از یک جا پشتیبانی و حمایت می‌شوند.

به گزارش ایلنا، دریادار «حبیب‌الله الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش امروز (دوشنبه) در دیدار وابستگان نظامی خارجی مقیم تهران، اظهار داشت: آغاز سال نو میلادی و سالروز میلاد پیامبر رحمت و مهربانی حضرت عیسی مسیح (ع) که دو هزار و ۲۴ سال پیش آسمان سرزمین‌های فلسطینی به برکت وجود رحمانی‌اش نورانی و خاک آن به یُمن قدوم مهربانش متبرک شد را به شما تبریک و تهنیت می‌گویم.

امیر سیاری ادامه داد: همان سرزمینی که این روزها آسمان شب‌های کریسمسش با زبانه آتش بمب‌های اهدایی بابانوئل آمریکایی روشن می‌شود و خاک آن با خون بی‌گناهان که به دست سربازان کودک‌کش صهیونیست بر زمین می‌ریزد، لاله‌زار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش افزود: پیش از هر چیز یاد و خاطره بیش از ۲۵ هزار شهید فلسطینی جنایات اخیر کودک‌کشان صهیونیست مشتمل بر بیش از ۱۰ هزار کودک بی‌گناه را گرامی می‌دارم و از درگاه خداوند بزرگ رهایی ملت مظلوم و مقتدر، فلسطین به‌ویژه کاهش آلام و دردهای مردم مقاوم غزه را مسئلت می‌کنم؛ همچنین به جان‌های پاک شهیدان حادثه تروریستی اخیر در کرمان درود می‌فرستم؛ البته برای ما و افکار عمومی آگاه و هوشیار جهان روشن است که صهیونیسم کودک‌کش و تروریسم تکفیری دو روی یک سکه هستند و از یک جا پشتیبانی و حمایت می‌شوند.

وی تصریح کرد: استقلال از اساسی‌ترین خواسته‌های مردم ایران در انقلاب اسلامی سال ۱۹۷۹ بود که در آستانه‌ی چهل و پنجمین سالروز پیروزی آن قرار داریم؛ از شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی ایران تا امروز این استقلال به‌عنوان اصلی خدشه‌ناپذیر و راهبر حرکت مداوم ما به سمت پیشرفت و استقلال‌طلبی ملت ایران و نیروهای مسلح ما گامی مهم در توسعه روابط با سایر ارتش‌ها بوده است.

امیر سیاری گفت: در طول ۴۵ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران می‌گذرد، نیروهای مسلح و به‌ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران مانند بسیاری دیگر از بخش‌های کشور مسیر دشوار پیشرفت را بر مدار و با محوریت همین اصل خدشه‌ناپذیر طی کرده و امروز به اقتدار برآمده از استقلال دست یافته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز