خبرگزاری کار ایران

طباطبایی در میزگرد مشارکت شهروندان در انتخابات:

می‌ترسم فردا باهنر هم بگوید من را حذف کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۹۸۷

دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: هیات‌های اجرایی به فرزند یک شهید به نام گفته بودند عدم التزام به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی دارید، این فرزند شهید گفته بود من ۲ماه یکبار خدمت رهبری می‌روم شما آقا را تا حالا از نزدیک دیده‌اید؟

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهاب طباطبایی در میزگرد مشارکت شهروندان در انتخابات و چالش‌های آن  گفت: طبق آخرین نظرسنجی میزان  مشارکت در تهران ۹ تا ۱۸ درصد است. البته بعضی‌ها از عدد ۹ بدشان نمی‌آید.

وی افزود: همچنان دلمان برای کشور می‌سوزد، نمی‌خواهیم کسی در زمین براندازان بازی کند. رادیکال‌های تندرو از هر دو طرف در زمین براندازی بازی می‌کنند. عده‌ای فکر می‌کنند دولت روحانی را بزنند سرریزش سمت آنها خواهد آمد در صورتی این طور نیست به سمت براندازی می‌رود.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان افرود: آقای وزیر کشور بخشنامه محرمانه حجاب‌بان‌ها را ابلاغ می‌کند بعد کتمان می‌کند  هنگامی که بخشنامه منتشر شد، انتشاردهنده را محکوم می‌کنند.

وی ادامه داد: در بخشی از ردصلاحیت‌ها مقررات مطرح نبود بلکه اعمال سلیقه مطرح بود. مردم از اصلاح‌طلب و اصول‌گرا عبور کردند. از پارسال تا به امروز یک نفر از مردم به خاطر رای دادن هم که شده عذرخواهی نکرده است.

طباطبایی تاکید کرد: همه نخبگان مردم را از سیاست‌زده کرده‌اند. این مردم می‌گویند اگر‌ سر سوزنی اصلاح ببینیم باز هم می‌ایستیم.  مردم به براندازان روی خوش نشان نمی‌دهند، اصلاحات آخرین راه است.

وی ادامه داد: همین مجلس کافی بود نسبت به موضوعات واکنش نشان می‌داد. فصول قانون اساسی را بخوانید متوجه حقوق مردم خواهید شد. فرزند یکی از شهدای به نام انقلاب را تشویق به ثبت نام کردند که بعد رد صلاحیت شدند. هیات‌های اجرایی به فرزند این شهید گفته بودند عدم التزام به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی دارید، این فرزند شهید گفته بود من ۲ماه یکبار خدمت رهبری می‌روم شما آقا را تا حالا از نزدیک دیده‌اید؟

این فعال سیاسی عنوان کرد: هم عوام فریبی و هم فریب عوام را خوردن اشکال دارد.  از هرآنچه که درست نمی‌دانید، انتقاد کنید. اگر امام‌جمعه‌ای روی اعصاب مردم راه می‌رود، تذکر دهید. من می‌ترسم فردا آقای مهندس باهنر بیاید بگوید من را حذف کرده‌اند بس که هر روز حلقه خودی‌ها تنگ‌تر شده است.

وی  در پایان تاکید کرد: خدا نکند اسفند امسال سکوت و بی تفاوتی مردم را ببینیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز