خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

حادثه تروریستی کرمان پاسخ مقتدرانه و کوبنده دستگاه‌های نظامی و امنیتی را به دنبال خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۱۳۴

وزیر کشور گفت: این حادثه طبیعتا پاسخ مقتدرانه و کوبنده دستگاه‌های نظامی و امنیتی را به دنبال خواهد داشت. این عمل بزدلانه در قبال کسانی انجام شد که راه اسطوره مقاومت‌شان را ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد وحیدی وزیر کشور درخصوص حادثه تروریستی امروز کرمان گفت: این حادثه همان طور که ملت عزیز مطلع شدند ساعت ۳ بعد ازظهر اتفاق می‌افتد.

وزیر کشور ادامه داد: بعداز انفجار اول مردم برای کمک به حادثه‌دیدگان می‌روند که ساعت ۳و ۲۰ دقیقه انفجار دوم اتفاق می‌افتد.

‌وی گفت: پیش‌بینی می‌شود شمار شهدای ما بالغ بر ۱۰۰ نفر باشد. وضعیت شهر کرمان آرام است و امنیت برقرار است.

وزیر کشور عنوان کرد: این حادثه طبیعتا پاسخ مقتدرانه و کوبنده دستگاه‌های نظامی و امنیتی را به دنبال خواهد داشت. این عمل بزدلانه در قبال کسانی انجام شد که راه اسطوره مقاومت‌شان را ادامه می‌دهند. کسی که نماد قدرت ملی بود‌.

وی گفت: طبیعتا همه چیز در کنترل است مردم ما نگرانی نداشته باشند ان‌شاالله سیلی محکمی خواهیم زد. مسیر مردم ادامه خواهد داشت و اشتباه می‌کنند اگر فکر می‌کنند می‌توانند با این کارهای کوردلانه مسیر مردم را ببندند. دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در منطقه حضور دارند.

وحیدی درخصوص عامل انفجار که کیف‌دستی بوده است یا انتحاری بیان کرد: این در حال بررسی است. اطلاعاتی ما داریم که زمانی که قطعی شد به اطلاع ملت می‌رسانیم. دشمن تلاش می‌کند عملیات روانی انجام دهند. ملت گوش به شایعات ندهند.

وی تاکید کرد: توطئه‌ جدیدی که امروز رخ داد ادامه توطئه هایی بود که دشمن مدتها به دنبال آن بود و تلاش کردند در مراسم‌های مختلف این انفجار را رقم بزنند که با هوشیاری نیروهای اطلاعاتی خنثی شد. این اقدام تروریستی پاسخ مقتدرانه و کوبنده دستگاه‌های امنیتی و نظامی را در کوتاه‌ترین زمان به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز