خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش:

موفقیت در تهاجم ترکیبی مستلزم تبیین ترکیبی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۳۵۴

حجت‌الاسلام صالحی‌نسب گفت: با توجه به تنوع ابعاد و مؤلفه‌های جنگ ترکیبی یا هیبریدی، موفقّیت در آن نیز مستلزم تبیین ترکیبی است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام شعبانعلی صالحی‌نسب رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در آیین سومین گردهمایی روحانیون ارتش که در ستاد نزاجا برگزار شد، با اشاره به وضعیت شناسی صحنه نبرد روایت‌ها گفت: نبرد روایت‌ها متأثر از فقر تحلیلی و تبیینی است که در نتیجه‌ کم تحرکی جبهه نخبگان خودی ایجاد می‌شود.

وی قرار گرفتن در موقعیت کنش را یکی از ر‌اه‌های موفقیت در نبرد روایت‌ها قلمداد کرد و با اشاره به ویژگی‌های موقعیت کنشی اظهار کرد: این موقعیت باید از ویژگی‌هایی همچون پیش دستانه، مبتکرانه، استمرار، نگریختن از مخالفت و انکار، مسدود نکردن باب عقل، داشتن شهامت اندیشیدن، روبرویی با چالش و نترسیدن قرین باشد تا بتواند مثمر ثمر واقع شود.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش بزرگترین تهدیدات علیه نظام اسلامی را ناشی از کج روایت‌ها برشمرد و اظهار کرد: کج روایت‌ها عبارت هستند از شبهات و سؤالاتی که متأثر از القائات دشمن در بستر فضای مجازی در ذهن مخاطب شکل می‌گیرد.

حجت‌الاسلام صالحی‌نسب با تأکید بر اینکه جبهه دشمن امروز دست به تهاجم ترکیبی علیه مردم ایران زده است تصریح کرد: با توجه به تنوع ابعاد و مؤلفه‌های جنگ ترکیبی یا هیبریدی، موفقّیت در آن نیز مستلزم تبیین ترکیبی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز