خبرگزاری کار ایران

دهقان:

هیچ گاه به قانون اساسی به عنوان یک امر تشریفاتی نگاه نکردیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۰۷۱

معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: برای نخستین بار شبکه اجرای قانون اساسی در استان‌های مختلف با همکاری اساتید حقوق و با پشتیبانی استانداران تشکیل شد و این شبکه مدتی است کار خود را آغاز کرده است.

به گزارش ایلنا، محمد دهقان معاون حقوقی رئیس‌جمهور نیز پیش از سخنان رئیسی در «دومین همایش ملی مسئولیت اجرای قانون اساسی»، قانون اساسی را بزرگترین سند پیشرفت کشور دانست و تاکید کرد: هیچ گاه به قانون اساسی به عنوان یک امر تشریفاتی نگاه نکردیم و به تمام اصول قانون اساسی توجه شده است.

دهقان با بیان اینکه در دولت مردمی برای اولین‌بار هیئت پیگیری اجرای قانون اساسی به ریاست دکتر رئیسی تشکیل شد که سند آن به امضای رئیس جمهور رسید و جلسات این هیئت مرتبا برگزار می‌شود، اظهار داشت: برای نخستین بار سامانه پیگیری اجرای قانون اساسی نیز توسط این دولت تشکیل شد تا مردم در سراسر کشور موارد نقض قانون اساسی را اعلام‌ و همچنین پیشنهادات خود را برای اجرای هر چه بهتر قانون اساسی مطرح کنند.

دهقان تشکیل شبکه اجرای قانون اساسی را از دیگر اقدامات معاونت حقوقی در دولت مردمی برشمرد و گفت: برای نخستین بار شبکه اجرای قانون اساسی در استان‌های مختلف با همکاری اساتید حقوق و با پشتیبانی استانداران تشکیل شد و این شبکه مدتی است کار خود را آغاز کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز