خبرگزاری کار ایران

ابراز امیدواری معاون نخست‌وزیر روسیه به برگزاری کمیسیون مشترک دو کشور طی سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۴۱۰

معاون نخست‌وزیر روسیه که ریاست روسی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه را برعهده دارد، ابراز امیدواری کرد که کمیسیون مشترک دو کشور طی سال جاری شمسی برگزار شود.

به گزارش ایلنا، کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه عصر امروز دوشنبه با الکساندر نوواک، معاون نخست‌وزیر روسیه، دیدار و پیرامون همکاری‌های دو کشور صحبت و رایزنی کرد.

در این دیدار، معاون نخست‌وزیر روسیه، روابط دو کشور را پویا، در حال گسترش و در سطح عالی خواند.

وی گفت‌وگوهای منظم بین مقامات عالی دو کشور را اعتمادآمیز توصیف کرد و اظهار داشت: که دولت روسیه مصمم به تقویت همه جانبه روابط دو کشور است.

کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار گفت که طی یک سال گذشته همکاری‌های دو کشور وارد فاز جدیدی شده است که توسعه همکاری‌های بین استانی از مشخصه‌های آن است.

وی با اشاره به رفت و آمد هیات‌های اقتصادی دو کشور اظهار داشت که سفر فعالان بخش خصوصی طی ماه‌های اخیر رشد چشمگیری داشته که نشان دهنده علاقه طرفین به توسعه همکاری‌های اقتصادی و تجاری است.

در پایان ملاقات، الکساندر نوواک که ریاست روسی کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور را برعهده دارد، ابراز امیدواری کرد که کمیسیون مشترک دو کشور طی سال جاری شمسی برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز