خبرگزاری کار ایران

مشکل شرکت تولید پالت و سبد پلاستیکی با حمایت دادگستری استان ایلام رفع شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۴۸۰

مدیرعامل شرکت تولید پالت و سبد پلاستیکی گفت: مشکلات شرکت تولید پالت و سبد پلاستیکی طی گذشت مدت‌زمان ۵ ماه با حمایت دادگستری استان ایلام رفع شد و به زودی فعالیت کامل شرکت آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی هواسی مدیر عامل شرکت تولید پالت و سبد پلاستیکی، درباره اقدامات دادگستری استان ایلام به منظور حمایت ازاین واحد تولیدی، اظهار کرد: برای راه اندازی شرکت تولید پالت و سبد پلاستیکی با اختلافات متعددی اعم از حوزه اقتصادی استان و واحد‌های صنعتی مواجه بودیم بنابراین این موضوع را در فروردین ماه امسال با رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب و معاون دادستان استان ایلام مطرح کردیم که مقرر شد مشکلات در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی استان مطرح شود.

وی افزود: پس از برگزاری جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی بررسی‌های لازم برای رفع مشکلات صورت گرفت در نهایت یک مدت زمان ۶ ماهه برای راه اندازی اولیه شرکت تولید پالت و سبد پلاستیکی تعیین شد و طی گذشت ۵ ماه توانستیم مکان مدنظر شرکت را تکمیل و اقدامات اولیه را انجام دهیم.

هواسی بیان کرد: با حمایت دادگستری استان ایلام در مدت زمان ۵ ماه مشکل این واحد تولیدی رفع شد و درحال حاضر مواد اولیه مورد نیاز شرکت را تامین کرده ایم و تا ۱۰ روز آینده فعالیت کامل شرکت آغاز می‌شود. نیروی انسانی بسیاری به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این واحد تولیدی مشغول به کار می‌شوند.

مدیر عامل شرکت تولید پالت و سبد پلاستیکی گفت: شرکت تولید پالت و سبد پلاستیکی با استفاده از فناوری‌های جدید پلاستیک‌های جمع آوری شده را در چند رنگ جداسازی می‌کند سپس آن‌ها را شست‌وشو داده و خشک می‌کند و بعد از این فرایند پلاستیک‌ها تبدیل به مواد اولیه برای سبد میوه، پالت پلاستیکی پتروشیمی، نایلون زباله و وسایل پلاستیکی دیگری می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز