خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان مازندران:

دفن زباله در منطقه عمارت جاده هراز متوقف شد/لزوم رفع مشکل زباله در آمل

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۶۵۷

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت:تمام شهرستان های استان به فکر باشند و قبل از ورود دادگستری در راستای رفع مشکل زباله شهر خود اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از ساری ، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی تقوی فرد در جلسه مشترک با امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای تامین، شهردار و شورای شهر آمل همچنین مدیرکل محیط زیست استان که با موضوع حل مشکل زباله در فرمانداری آمل برگزار شد، با اشاره به این مطلب که مشکل زباله آمل باید با همت، چاره اندیشی و حرکت برنامه ریزی شده مدیران همین شهرستان حل شود، ادامه داد: اگر در آمل برای حل این مشکل تلاش نشود قطعاً در سطح کلان نیز اتفاق مثبتی در این خصوص رخ نخواهد داد.

رئیس شورای قضایی استان مازندران تصریح کرد: مدیرانی که توانایی حل مشکل در این خصوص را ندارند قبل از رفع مشکل زباله، وضعیت خودشان را روشن نموده و با صراحت به عدم توانایی خود اذعان داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد با تاکید بر لزوم ارائه برنامه اجرایی و تعیین زمان، موضع دستگاه قضایی استان در ورود به بحث زباله مازندران و مقابله با تخلفات در این خصوص را بسیار محکم و قاطع عنوان کرد و گفت: تمام شهرستان های استان به فکر باشند و قبل از ورود دادگستری در راستای رفع مشکل زباله شهر خود اقدام کنند.

این مقام قضایی همچنین نقش فرماندار آمل را به عنوان عالی ترین مقام اجرایی شهرستان در خصوص حل این مشکل تاثیرگذار دانست و افزود: تمام مدیران اجرایی آمل باید همت داشته باشند تا این فاجعه انسانی و مشکل اجتماعی در شهرستان به طور کامل رفع شود، چراکه حل مشکل زباله حق مردم آمل است.

لازم به یادآوری است دفن زباله در منطقه عمارت جاده هراز از اواخر هفته گذشته به دلیل مشکلات زیست محیطی با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل متوقف شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز