خبرگزاری کار ایران

حضور سفیر ایران در مراسم همبستگی سفیران مقیم مسکو با مردم فلسطین

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۶۲۹

در مراسم همبستگی سفیران مقیم مسکو با مردم فلسطین حضور سفیر ایران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه به دعوت سفیر فلسطین در مسکو به اتفاق تعدادی از سفرای کشورهای اسلامی و دیگر کشورها، در مراسم همبستگی با مردم مظلوم غزه و فلسطین که در محل سفارت فلسطین و در برابر دوربین‌های ده‌ها خبرنگار برگزار شد، شرکت کرد.

در این مراسم، ابتدا سفیر لبنان به عنوان رئیس گروه کشورهای عربی و در ادامه سفیر فلسطین طی سخنانی، جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه و  کرانه باختری را محکوم کرده و ضمن تشکر از مواضع رئیس‌جمهور روسیه در قبال فلسطین، خواستار اقدام عملی جامعه جهانی در توقف خشونت صهیونیست و پایان اشغال سرزمین فلسطین و بلندی‌های جولان، توسط رژیم صهیونیستی شد.

کاظم جلالی در حاشیه این مراسم در مصاحبه با خبرنگاران، ضمن تشریح سیاست و مواضع جمهوری اسلامی ایران در قبال فلسطین، اقدامات ددمنشانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی را دارای سابقه‌ای ۷۵ ساله دانست که همواره توسط رهبر فقید انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران، گوشزد شده بود. 

وی خواستار اتحاد تمام کشورها در برابر جنایت‌های صهیونیست‌ها به منظور توقف هرچه سریعتر حملات وحشیانه به غزه و ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به مردم مظلوم و بی‌دفاع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز